برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه

تضمین سلامت جسمی و فکری فراگیران اولویت اول و خط قرمز آموزش و پرورش است

حمیدیه(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه اظهار کرد :تضمین سلامت جسمی و فکری فراگیران اولویت اول و خط قرمز آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۸۸۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه

کریم سعیداوی در ابتدای جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن قدردانی از همکاری و همدلی کلیه اعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان در راستای کمک به آموزش و پرورش در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی، گزارشی از مصوبات ماه گذشته‌ را بیان کردو افزود: برای برگزاری هرچه بهتره امتحانات همه امکانات بسیج شده اند، تا دانش آموزان بهترین عملکرد را در امتحانات داشته باشند.

او در ادامه با اشاره به هفته نهضت سواد آموزی گفت: جذب حداکثری بی سوادان و آموزش آنها از اولویت های این اداره جهت ریشه کنی بی سوادی از سطح شهرستان می باشد که در این راستا جهت تحقق رکورد ابلاغی کمک همه به ویژه دهیاران را می طلبد.

درادامه این جلسه شاهین هاشمی فرماندارحمیدیه ضمن اشاره به پیشرفت های حاصله در حوزه مختلف آموزش و پرورش برلزوم همکاری بیش از پیش ادارات و بخصوص مرکز بهداشت ودرمان، برق، آب و گاز و مخابرات تاکید کرد.

هاشمی درادامه افزود: هرگونه عدم همکاری از سوی ادارات به بهانه بدهی مراکز آموزشی را خلاف سیاست دولت دانست و لازم است دراین خصوص از قبل با فرمانداری هماهنگی شود.

در ادامه جلسه شورای آموزش و پرورش موضوعاتی همچون بررسی نحوه برگزاری امتحانات نهایی و داخلی دی ماه 98، گرامیداشت هفتم دیماه سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام(ره)، برنامه‌ریزی گرامیداشت حماسه نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مطرح و درباره آنها بحث و گفتگو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار