پژوهش در آموزش و پرورش متوقف نشده است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: علیرغم کمبود اعتبارات در آموزش و پرورش فعالیت های پژوهشی در نظام آموزشی اردبیل متوقف نشده است.

کد مطلب: ۹۸۷۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش در آموزش و پرورش متوقف نشده است

احمد ناصری در مراسم تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: معلمان و دانش آموزان ما بدون در نظر گرفتن تنگناهای مالی فعالیت های پژوهشی را رها نکردند و در حوزه های مختلف آموزش و پروش این روند با قدرت ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه عزم جدی برای پژوهش در راستای اثربخشی در نظام آموزشی با قدرت ادامه دارد و فرآیندهای آن را در تعلیم و تربیت شاهدیم، خاطرنشان کرد: این فعالیت های پژوهشی در طول سال مستمر خواهد بود و آموزش و پرورش نیز از آن حمایت می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: پژوهش مبنای تحول در آموزش و پرورش است و استمرار آن در حوزه های مختلف مطالبه اصلی ما از دانش آموزان و معلمان است.

ناصری موفقیت های معلمان و دانش آموزان پژوهنده و محقق را یادآور شد و بیان کرد: امسال در جریان تجلیل از پژوهشگران برتر در کنار دانشگاهیان و محققان آموزش عالی از سه نفر از دانش آموزان و سه نفر از معلمان نیز تجلیل به عمل آمد که اقدامی بدیع از سوی دبیرخانه ستاد برگزاری هفته پژوهش اردبیل محسوب می شود.

او توجه استاندار اردبیل به حوزه پژوهشی دانش آموزان و آموزش و پرورش را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: این امر انگیزه معلمان و دانش آموزان ما را در ورود به عرصه تحقیق و پژوهش افزایش داده است.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز با تاکید بر نقش دستگاه های اجرایی در تحقیق و پژوهش در راستای ارتقای سطح کیفی عملکردها اظهار کرد: کشورمان با دستیابی به علوم متعدد در سایه پژوهش توانسته است در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

بهروز ندایی دلیل اصلی مخالفت و دشمنی آمریکا با کشورمان را سرآمدی ایران در عرصه های مختلف علمی اعلام و تصریح کرد: آمریکا با تجمیع نخبگان در واقع می خواهد دوقطبی علمی را در جهان ایجاد کند اما کشورمان هرگز زیربار این زورگویی ها نخواهد رفت.

او با انتقاد از بازگشت بودجه پژوهشی دستگاه های اجرایی به خزانه خواستار اهتمام ویژه ادارات به امر تحقیق شد.

در این مراسم از ۲۳ معلم برگزیده و ۹ دانش‌آموز برتر حوزه پژوهش آموزش و پرورش استان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار