پژوهش در جامعه منجر به تغییر، خلاقیت و رشد می شود

نیشابور (پانا)- ه مدیر آموزش و پرورش نیشابور در همایش تجلیل از 150 معلم پژوهشگر برتر استانی و شهرستانی در مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان نیشابورگفت: ژوهش در جامعه منجر به تغییر و خلاقیت و خلاقیت نیز باعث رشد می شود.

کد مطلب: ۹۸۷۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش در جامعه منجر به تغییر، خلاقیت و رشد می شود

حسین مهرآبادی در این مراسم با تقدیر از معلمان پژوهشگر نیشابور، گفت: اساس زندگی ما براساس پژوهش شکل گرفته و پژوهش گری باعث شده است دنیای جدیدی به روی جامعه بازشود. پژوهش در جامعه منجر به تغییر و خلاقیت و خلاقیت نیز باعث رشد می شود.

وی ادامه داد: گرچه پژوهشگران گاها مورد بی مهره قرار می گیرند اما اثرات شگفت انگیز آنها در رشد عرصه تعلیم و تربیت چشم گیر است و امشب برای قدردانی از زحمات و تلاش های شما عزیزان در کنارتان قرار گرفته ایم.

این مقام مسئول با اشاره به توفیقات کسب شده بسیار در آموزش و پرورش این شهرستان خاطر نشان کرد: پژوهشسرای نیشابور به عنوان یک مرکز پژوهشی موفق شده است در دو سال پیاپی مقام برتر کشور در رشته نانو را کسب کند.

مهرآبادی گفت: میوه تعلیم و تربیت سالها بعد به ثمر می رسد و این پژوهش ها نیز می تواند در آینده دور و نزدیک اثرات خود را نشان دهد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش نیشابور نیز در این جلسه، گفت: پژوهشگران در واقع مشکلات آموزش و پرورش را به نوعی مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند و بازوی قدرتمندی برای نظام تعلیم و تربیت به حساب می آیند.

داوود عظیمی اظهار کرد: حوزه معاونت پژوهش نیشابور از آبان ماه سال 97 باهمراهی بیش از 280 نفر پژوهش گر شرکت کننده، دوره های آموزشی اقدام پژوهی را برگزار کرد و پس از ارسال آثار به دبیرخانه پژوهش، تعداد 14 اثر برگزیده شهرستانی به استان ارسال شد که در نهایت دو اثر پژوهشی از معلمان پژوهنده نیشابور، خدیجه آمارلویی و مهدیه بالاور به عنوان معلمان پژوهنده منتخب استانی و اثر مهدیه ایزدپناه نیز به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شد.

عظیمی در پایان خاطر نشان کرد: معلمان پژوهنده مورد تایید و برگزیده در شهرستان نیز در روزهای آتی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

در این مراسم خدابخش صفا دل، اباصلت عبدی و نرگس کرخی نیز با شعر خوانی طراوتی تازه به مراسم بخشیدند و دکتر هادی بکائیان در باب نقش و اهمیت پژوهش در جامعه سخنانی را ایراد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار