مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در عین دقت و قانون مداری باید فضای آرامی برای دانش آموزان فراهم کنیم

نیشابور (پانا)- چهارمین مجمع عمومی مدیران مدارس متوسطه نظری دوره دوم نیشابور در محل دبیرستان شهید بهشتی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
در عین دقت و قانون مداری باید فضای آرامی برای دانش آموزان فراهم کنیم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با اظهار خرسندی از رتبه های کسب شده در حوزه معاونت متوسطه، گفت: دانش آموزان نسبت به گذشته شکننده تر شده اند و باید بیشتر مراقب آرامش و روان آنها به ویژه در فصل امتحانات باشیم.

حسین مهرابادی با اشاره به نقش تجربه گردانی در موفقیت بیشتر مدیران، افزود: ماباید خودبینی را از ذهنمان دور کنیم و از این فضا خارج شویم چرااگر خودبینی برما غلبه کند یقینا در خود غرق می شویم.

همه باید دیده و شنیده شوند و به همه ابعاد باید توجه شود.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو آموزش و پرورش بیش از همه در معرض توجه قرار دارد و باید در برنامه ها دقت کافی به عمل آید و تلاش کنیم انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: شما به عنوان ولی تحصیلی دانش آموزان باعث افتخار و سربلندی هستید و امیدواریم این توفیقات سرعت بیشتری را سپری کند تا به اهداف مورد نظر دست پیداکنیم و بتوانیم منشا خیر و برکت باشیم.

مهرآبادی در پایان گفت: ایجاد فضای بانشاط در مدارس را مورد توجه قرار دهیم. باورداشته باشیم که با تدبیر و برنامه ریزی می توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و نگاه خلاقانه، نوآورانه، مدیریت جهادی همراه با صمیمیت را در دستور کار خود قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار