آقای پرحاشیه گزینه شماره یک نیست؛ اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی استقلال را بشناسید

تهران (پانا) – در حالی که تمرکز خبرگزاری‌ها روی بازگشت علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل سال های‌دور باشگاه استقلال به این باشگاه است، بررسی‌ها نشان می‌دهد او گزینه شماره یک برای مدیرعاملی نیست.

کد مطلب: ۹۷۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آقای پرحاشیه گزینه شماره یک نیست؛ اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی استقلال را بشناسید

امیر حسین فتحی که ماه‌هاست با انتقادات دامنه‌دار هواداران استقلال روبرو شده است، سرانجام پس از فسخ قرارداد ناگهانی آندره‌آ استراماچونی وادار به استعفا شد تا بحث گزینه جدید برای مدیرعاملی این باشگاه داغ شود.

طی روزهای گذشته و پس از استعفای امیرحسین فتحی، گزینه‌هایی در رسانه‌ها برای مدیرعاملی استقلال مطرح شدند که مهم‌ترین آنها علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل جنجالی و سابق باشگاه استقلال است و حتی پس از ارائه برنامه او به وزیر ورزش و جوانان، برخی سایت‌ها از انتصاب او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال خبر دادند اما بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که وضعیت با آنچه به نظر می‌رسد متفاوت است.

در حالی که از علی فتح‌الله‌زاده و کاظم اولیایی به عنوان گزینه‌های اصلی مدیرعاملی استقلال نام برده شده است، اولیایی به رغم اینکه در گفت‌وگویی که با پانا داشت به صراحت مدیرعاملی‌اش در استقلال را رد کرد و تاکید داشت اصلا برای مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش برنامه نداده است، اما به جلسه با وزیر ورزش رفت تا نشان دهد علاقمند به بازگشت دوباره به فوتبال است. او در این جلسه برنامه‌اش را برای حضور در استقلال به وزیر ورزش ارائه کرده است.

اما درباره علی فتح‌اله‌زاده بررسی‌ها نشان می‌دهد او در بین گزینه‌های مدیرعاملی حضور دارد اما با توجه به برخی مسائل احتمال مدیرعاملی او در استقلال پایین است و موج ایجاد شده درباره نزدیک شدن فتح‌اله‌زاده به صندلی باشگاه استقلال چندان واقعیت ندارد و او در صورتی مدیرعامل خواهد شد که دست وزارت ورزش و جوانان به صورت کامل خالی باشد.

در کنار علی فتح‌اله‌زاده و کاظم اولیایی، اما باید از گزینه سومی هم نام برد که شانس بیشتری برای رسیدن به میز مدیریت استقلال دارد اما رسانه‎‌ها با توجه به پر سر و صدا بودن علی فتح‌اله‌زاده از نام این گزینه غافل شده‌اند.

رضا حسنی‌خو که تا چند وقت پیش ریاست حراست وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت، گزینه‌ای است که با توجه به نزدیک بودنش به این وزارت‌خانه شانس مدیرعاملی در این باشگاه را دارد و احتمال رسیدن او به میز مدیریت بیشتر از علی فتح‌اله‌زاده است.

البته نکته قابل ذکر این است که با توجه به اینکه بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به ایران از طریق مقامات سیاسی در حالی پیگیری است، احتمال دارد وزارت ورزش با وسواس بیشتری برای انتخاب مدیرعامل حرکت کند و از انتخاب هیجانی مبتنی بر احساس هواداران خودداری کند، سیاستی که شاید برای چند روز باعث شود تا اسماعیل خلیل‌زاده به سرپرستی این باشگاه ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار