مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ایمنی مدارس غیر دولتی منطقه را مطلوب ارزیابی کرد

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: لازم است مؤسسان مراکز آموزشی غیرانتفاعی همواره نسبت به ارزیابی و پایش سطح ایمنی مراکز تحت مدیریت خود براساس استانداردهای ابلاغی، توجه لازم و کافی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ایمنی مدارس غیر دولتی منطقه را مطلوب ارزیابی کرد

بهروز نصیری در نشست فصلی مدیران و مؤسسان مراکز آموزشی غیر دولتی در آموزش و پرورش ناحیۀیک شهرری در سخنانی افزود: ایجاد زمینه‌های رعایت مجموعه بخشنامه‌ها و آیین­ نامه‌­های طرح کنترل و ارتقاء سطح ایمنی، در اغلب مدارس و مراکز غیردولتی این ناحیه حاصل کار و تلاش مسئولین این مراکز بوده و جای تقدیر دارد.

در ادامه صفرعلی اطاعتی کارشناس مسؤول واحد مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش ناحیۀیک شهرری، برلزوم به روزرسانی و اصلاح شاخص‌های ایمنی در مدارس و مراکز غیردولتی تأکید کرد و گفت: ملاک عمل در خصوص سطح ایمنی مدارس، شاخص‌های مندرج در آیین نامه ابلاغی جدید، موسوم به چک لیست طرح کنترل و ارتقاء سطح ایمنی مدارس و مراکزغیر دولتی است.

او تصریح کرد: ضروری است تا قبل از اعزام تیم ارزیابان به مدارس، طی سال تحصیلی جاری، مجموعه اقدامات فهرست شده مندرج در جدول چک لیست ابلاغی توسط مراکز آموزشی غیرانتفاعی انجام شود.

نشست فصلی مسؤولان مراکز آموزشی غیرانتفاعی تحت نظارت آموزش و پرورش ناحیۀیک شهرری در سال تحصیلی جاری با حضور پانزده نفر از مدیران و مؤسسین این مراکز در سرای هم اندیشی وحدت این ناحیه برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار