مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری: 13 آبان تبلور ایمان، اراده و خودباوری جوانان در مسیر انقلاب اسلامی است

شهرری ( پانا ) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری امروز با انتشار پیامی خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان، فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان را تبریک گفت و نوشت: سیزده آبان تبلور عظمت ایمان، قدرت اراده و اوج خودباوری جوانان فرهیخته این سرزمین در مسیر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

کد مطلب: ۹۶۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری:  13 آبان تبلور ایمان، اراده و خودباوری جوانان در مسیر انقلاب اسلامی است

بهروز نصیری در ادامه پیام خود، با دعوت دانش‌آموزان و فرهنگیان به شرکت در راهپیمایی دشمن شکن سیزده آبان، اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر ضروری‌است تا یکبار دیگر دانش‌آموزان فهیم و انقلابی به همراه فرهنگیان گرامی، با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن سیزده آبان به جهانیان نشان دهند، برعَهدی که با امام راحل و شهدای عزیز بسته اند ثابت قدم و استوارند.

او در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد: روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده تا درسی به یاد ماندنی برای همه ستمدیدگان عالم باشد که با ابرقدرت‌ها و چپاول‌گران به مبارزه ای بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در پایان یادآورشد: سه رویداد مهم و اثرگذار تاریخی شامل: تبعید امام راحل به ترکیه در سال 42، قتل عام دانش آموزان مبارز در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58؛ همگی در سیزده آبان به وقوع پیوستند.

بر اساس اطلاعیه ستاد گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، آیین راهپیمایی این مناسبت تاریخی در شهر ری، ساعت 9:30 صبح فردا، دوشنبه 13 آبانماه از مقابل کانون فرهنگی تربیتی سمیه (س) آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در خیابان فدائیان اسلام، تقاطع خیابان امام حسین(ع) شهرری به سمت میدان حرم حضرت عبدالعظیم (س) برگزار می‌شود.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار