روایت یک دانش آ‌موز از روز دانش‌آموز

تهران (پانا) - حماسه 13 آبان سال جاری، امروز با حضور گرم و با اتحاد مردم عزیزمان صورت گرفت. یکی از فرزند جوان شهیدش می گفت، یکی از پدر فرزندانی که کودک خود را ندید و شهید شد صحبت می کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روایت یک دانش آ‌موز از روز دانش‌آموز

برخی از درس و کتاب زدند و به حماسه آمدند، برخی از راه دور تنها برای اینکه ابراز کنند، جوان غیور ایرانی هنوز زنده است حضور پیدا کردند.
از دانش آموزان که پرسیدیم، دم از رشادت و ایستادگی می‌زدند. صحبت از عشق به کشور و اهل بیت و مقام معظم رهبری داشتند. با حضور گرمشان، سردی هوا را نادیده گرفتند، با شوخی و لبخند هایشان، سختی هارا نرم کردند. 13 آبان امسال خالی از لطف نبود. پیر و جوان، زن و مرد همه در کنار هم و با ایستادگی بار دیگر نشان دادند که ما همیشه مقابل دشمن ایستاده ایم.
مادری در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: فرزندم را هرسال به اینجا می‌آورم تا حس و حال و نماد های ایستادگی را حس کند و یاد بگیرد. دانش آموزی گفت: ما آمدیم تا نشان دهیم، ما نیز شجاع و دلیر هستیم و در راه وطن و استقلال، جان خود را هم می‌دهیم.
در این میان مادر شهیدی در گفت و گویکوتاهی گفت: من فرزندم را برای این خاک دادم، این حماسه ی فرزندان غیور ایرانی است، تا جان دارم حضور پیدا می کنم.
امروز، حضور مردم نماد عشق به میهن، همدلی و اتحاد بود و مردم نشان دادند نه تنها امروز بلکه ما در تمام سالیان سال با سینه ای سپر ایستاده ایم تا پای جان.

*رومینا حقی، خبرنگار دانش‌آموز پانا در منطقه۵

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار