در گفت و گو با پانا

شهردار تبریز: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 13 آبان نشان می‌دهد که بیانیه گام دوم اجرایی می شود

تبریز (پانا) - شهردار تبریز گفت که امروز حضور پرشور جوانان و نوجواناندر راهپیمایی 13 آبان نشان می‌دهد که بیانیه گام دوم ،کامل اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۶۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز: حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 13 آبان نشان می‌دهد که بیانیه گام دوم اجرایی می شود

ایرج شهین باهر در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: در چند سال گذشته تجربه نشان داده است که تحریم و تهدید در ملت ایران نتیجه معکوس دارد و هر چه قدرتهدیها بیشتر باشد مردم محکم‌تر و قوی تر پشت سر مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.

وی افزود: امروز حضور پرشور جوانان و نوجوانان نشان می‌دهد که بیانیه گام دوم ،کامل اجرا می شود و همانطور که مقام معظم رهبری به حضور جوانان در ایجاد سرنوشت کشور تاکید دارند این مراسم نشان می‌دهد که جوانان پشت سر مقام معظم رهبری با آگاهی و بصیرت ایستاده اند.

شهردار تبریز گفت: این روزها روزهای خوبی برای کشور ما است زیرا کاملاً نشان می دهد که کشورهای دنیا و در رأس آنها آمریکا نظاره‌گر اتحاد و همدلی و انسجام مردم ایران و محبوبیت مقام معظم رهبری هستند.

شهین باهر گفت: این پیام ها خیلی مهم ا هستند زیرا به کسی جرأت تجاوز به ایران را نمی‌دهد. اتحاد و همدلی است کشورمان را به توسعه می رساند و نتیجه همدلی و همراهی، موفقیت است و برای دشمن، شکست را به همراه دارد.

خبرنگار: پینار رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار