مشاور امور بانوان آموزش و پرورش فارس :دانش آموزان باید با جلوه های آشکار و نهان 13 آبان آشنا بشوند

شیراز(پانا) _مشاور امور بانوان آموزش و پرورش فارس با توجه به اینکه دانش آموزان این نسل در گذشته وجود نداشتند گفت: ما باید هر سال در این روز نمادین دانش آموزان را با آنچه که بر ملت ایران گذشته و ظلم هایی که استکبار جهانی به کشور های مظلوم ازجمله ایران اسلامی داشته آشنا کنیم.

کد مطلب: ۹۶۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش فارس :دانش آموزان باید با جلوه های آشکار و نهان 13 آبان آشنا بشوند

طاهره بی نیاز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در شیراز در گفت و گو با پانا گفت: این رسالت بزرگی بود که از نسل های پیشین به ما رسیده و باید هر سال یک نماد کوبنده در این روز باشیم که دانش آموزان با جلوه های آشکار و نهان این واقعه آشنا بشوند.

بی نیاز در مورد وظیفه دانش آموزان در قبال این دستاورد های استکبار ستیزی افزود: امیدواریم که دانش آموزان بتوانند در این راه همراه و آگاه و بیدار باشند و همسالان خود را نیز آگاه کنند.

او با اشاره به اینکه استکبار در برنامه ریزی هایی قصد پوشش دادن و تاثیر گذاری بر دختران را دارد ادامه داد: خیلی حرف ها، شعار ها، تبلیغ ها و حتی کار های نمایشی انجام دادند تا دختران ما احساس محدودیت در جامعه اسلامی کنند اما باید تلاش کرد که فرزندانمان آگاه باشند و با داشتن خود ایمنی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

خبرنگار : ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار