تامین یک هزار دست لباس کاربرای نیروهای شرکت توزیع برق یزد

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت :با انعقاد تفاهم نامه میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و شرکت یزدباف ،یک هزار دست لباس کار نیروهای بومی بخش های مختلف از محل وصول مطالبات تامین خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تامین یک هزار دست لباس کاربرای نیروهای  شرکت توزیع برق یزد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدحسین دیرند در حاشیه نشست امضا تفاهم نامه با عضو هیات مدیره شرکت یزد باف با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخل و بومی ، وصول مطالبات معوقه و متحدالشکل شدن پوشش کارگران بخش های مختلف از مهم ترین اهداف این تفاهم است ،افزود : امیدواریم یک هزار دست لباس کار طرح تابستانه و زمستانه برای کارگران شبکه با رعایت استانداردهای ایمنی با تضمین نخی بودن نوع پارچه آن به موقع آماده و برای استفاده بخش های مختلف توزیع شود.

وی اضافه کرد : سازو کار لازم برای پرداخت هزینه تولید لباس کار در قبال مطالبات فروش انرژی در این تفاهم نامه لحاظ شده و شرکت یزدباف طبق طرح و دستورالعمل دفتر ایمنی کارخود را آغاز می کند.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : امکان تهیه لباس کار پیمانکاران بر اساس مفاد این تفاهم نامه وجود داشته و شرایط مناسبی برای بهره مندی از تولیدات این شرکت بزرگ نساجی بومی فراهم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار