توزیع اولین نشریه مجلات رشد بین دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) ـ اولین شماره ماهنامه آموزشی ، تحلیلی و اطلاع رسانی مجلات رشد کودک و نوآموز بین دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول توزیع شد.

کد مطلب: ۹۶۴۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اولین نشریه مجلات رشد بین دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول گفت : مجلات رشد به صورت ماهانه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با عناوین ؛ رشد کودک ویژه دانش آموزان پایه اول و رشد نوآموز ویژه دانش آموزان پایه دوم و سوم و سایر عنوانها و سنین مختلف دانش آموزی چاپ و توزیع می شود .


او افزود : این آموزشگاه به منظور استفاده از محتوای استاندارد این مجلات که زیر نظر کارشناسان وزارت آموزش و پرورش چاپ می شود تمام دانش آموزان را مشترک این مجله نموده است .


بنی اسدی ادامه داد : تعداد 54 مجله رشد کودک بین دانش آموزان پایه اول و تعداد 140 مجله رشد نوآموز بین دانش آموزان پایه های دوم و سوم آموزشگاه توزیع شده است .


او خاطر نشان کرد : برای 194 مجله رشد دانش آموزان در ماه مهر مبلغ 4 میلیون و 74 هزار ریال از سوی آموزشگاه به کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند پرداخت شده است .


مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول از خانواده ها و همکاران آموزشگاه خواست از این مجله به عنوان بسته آموزشی در خانه و مدرسه استفاده نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار