حسین سنجری: مجلات رشد مهارت‌های خواندن، گفتاری، ارتباطی وگنجینه لغات دانش آموزان را افزایش می دهند

تهران(پانا) - سومین نشست نقد و بررسی مجلات رشد با حضور مسئولین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین منطقه ای و با حضور معلمان و دبیران در شهرستان رباط کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حسین سنجری: مجلات رشد مهارت‌های خواندن، گفتاری، ارتباطی وگنجینه لغات دانش آموزان را افزایش می دهند

حسین سنجری معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره بر ضرورت برگزاری این جلسات گفت: مجلات رشد در جهت دهی و کیفیت بخشی به روشهای نوین آموزش، بسیار موثر بوده وماموریت این مجلات رشد فکری دانش آموزان وکمک به توسعه شغلی معلمان است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مجلات رشد مهارت‌های خواندن، گفتاری، ارتباطی وگنجینه لغات دانش آموزان را افزایش می دهند، تصریح کرد: باید توجه داشت که مبنای پژوهشی و علمی این مجلات روحیه خلاقیت،نوآوری و پژوهش را در دانش آموزان تقویت می کند .

سنجری رسالت این مجلات را در توانمندترکردن معلمان،آشنایی با روشها وفنون تدریس جدید واستفاده ازتجربیات موفق دیگران بسیار موثر دانست و افزود: این قبیل مجلات می تواند درفرایندیاددهی،یادگیری به معلمان کمک نماید وباعث رفع کاستی‌ها و مشکلات احتمالی فرآیند تعلیم و تربیت شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قطعا یکی از بهترین، عینی ترین وتخصصی ترین مجلاتی که می تواند به معلم در راستای اهداف آموزشی کمک نماید ماهنامه رشد معلم است .

دراین نشست محمدرضا حشمتی سردبیر مجله معلم ازسازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی، مسعودپوری رئیس گروه بررسی و تولید محتوای اداره کل مطالبی را ارائه کردند ومعلمان ومدیران شرکت کننده در این نشست تخصصی انتقادات وپیشنهادات خود را ارائه نمودند.

استفاده از تجربیات موفق معلمان دراستان های مختلف وارائه راهکارهای شغلی برای معلمان درشماره های بعدی مجلات از موارد پیشنهادی مطرح شده در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار