انتخاب شورای دانش آموزی در قم برگزار شد

با شعار «شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب » انتخابات شورای دانش آموزی درقم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب شورای دانش آموزی در قم برگزار شد

صبح امروز با حضور حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورشی، حمزه ای معاون پرورشی، پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی قم، سید هادی دلبری معاون هماهنگی سازمان دانش آموزی کشور و محمد مصباحی معاون هلال احمر قم و سایر مسئولبن استانی انتخابات شورای دانش آموزی با شعار بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه شهیده قضایی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از ۱۴۰۰ مدرسه استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این انتخابات را کسب تجربه مدیریت در دانش آموزان بر مبنای اسناد بالا دستی و سند تحول آموزش و پرورش خواند.

وی گفت : ما نباید فقط به گذراندن دروس تئوری در دانش آموزان راضی باشیم بلکه باید حس مسولیت پذیری و در کنار یکدیگر زندگی کردن را با یک نماد بیرونی و رویکرد درونی همراه کنیم.

شیخ الاسلام تصریح کرد: امروز در حوزه مدیریت سخت ترین کار تصمیم گیری است که اگر دانش آموزی در دوران تحصیلی خود نتواند تصمیم کلان بگیرد نمی تواند حس مسولیت پذیری را نیز در درون خود درونی سازد.

مدیر کل آموزش و پرورش قم خاطر نشان کرد: امروز دانش آموزان تصمیم می گیرند و می توانند بازوی مدیریت مدرسه باشد.
وی در تشریح جریان دموکراسی اداری انتخابات گفت: نماینده شما باید بداند مدیریت مدرسه چقدر سخت و فقط طرح دادن کافی نیست و باید بداند که طرح ها تا چه حد به نیروی انسانی و بودجه مالی و امکانات و تجهیزات نیاز دارد.

شیخ الاسلام گفت: ما در آموزشگاه و سطح مدارس هدفمان این است که دانش آموزان بتوانند در دوران تحصیل مدیر شایسته و لایق باشند چرا که در کشور های توسعه یافته از ابتدا و در دوران دانش آموزی بر روی مدیریت افراد کار می کنند و در نهایت از همان بدنه مدیر به اجتماع تزریق می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان از دانش آموزان خواست به کسانی رأی دهند که در مدرسه با مدیر و کادر مدرسه همکاری کنند و بتوانند حقوق دانش آموزان را در بدنه آموزش و پرورش استیفاد نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار