رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان:

فعالیت های سازمان دانش آموزی مبتنی بر سند تحول بنیادین است

همدان (پانا) - صبح روز گذشته گروه ارزیابی و نظارت سازمان دانش آموزی مرکز متشکل از دلبری، معاون هماهنگی اقتصادی و نظارت بر امور استان ها، زواره، مدیر ارزیابی و نظارت بر امور استان ها، جابری، کارشناس مالی معاونت پشتیبانی سازمان مرکز و دهقان، کارشناس امور استان ها و مسئول دفتر و مشاور معاونت هماهنگی سازمان بود طی جلساتی که با همکاران سازمان استان و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق داشتند ضمن ارزیابی فعالیت های سازمان استان، از تعدادی از مدارس ناحیه 1 همدان بازدید کردند و فعالیت های مربوط به پایگاه تغذیه سالم، لباس فرم مدارس و جذب پیشتازان را مورد بررسی قرار دادند.

کد مطلب: ۹۶۲۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های سازمان  دانش آموزی مبتنی بر سند تحول بنیادین است

رئیس سازمان دانش آموزی استان با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان، خاطرنشان کرد: سازمان استان همدان در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول کشوری در مانور سراسری زلزله و ایمنی در برابر آن شده و تاکنون نیز حائز رتبه سوم در جذب دانش آموزان پیشتاز در سطح کشور است.
رضا میرزایی با بیان این که فعالیت های سازمان استان مبتنی بر سند تحول بنیادین بوده و آموزش ترکیبی از مهارت های زندگی و گروهی به دانش آموزان را در برمی گیرد، گفت: فعالیت های سازمان دانش آموزی همدان به صورت فراگیر در تمام مناطق و شهرستان ها ساری و جاری است.
میرزایی در ادامه با اشاره به موفقیت های خبرگزاری پانا و حضور پررنگ آن در مدارس، از برگزاری همایش ها و کلاس های آموزش خبرنگاری و عکاسی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: توانمندی و ظرفیت بالای سازمان دانش آموزی موجب شده است تا بسیاری از برنامه های مهم اعم از برگزاری دستاوردهای چهل ساله انقلاب و اجرای سرود 1357 نفری در روز 22 بهمن ماه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به سازمان دانش آموزی سپرده شود.
او در ادامه با بیان این که سازمان استان توانسته با مشارکت بیش از 50 خیاط در زمینه لباس فرم مدارس موفق عمل کند، گفت: سازمان دانش آموزی همدان موفق شده است دوخت و توزیع لباس فرم دانش آموزی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین چالش سازماندهی کند.
میرزایی اظهار کرد: برگزاری بیش از 5 جلسه با حضور مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق در 6 ماهه اول و ایجاد فرهنگ صحیح تغذیه در مدارس و نظارت بر عملکرد پایگاه های تغذیه سالم از دیگر فعالیت های سازمان استان همدان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار