برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در بردسکن

بردسکن (پانا) - عاشقان اباعبداالله الحسین(ع) که از حضور در راهپیمایی نجف تا کربلا جا مانده اند به نیابت از زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) و به قصد رجاء پیاده‌روی خود را به سوی گلزارشهدای گمنام شهرستان بردسکن برگزار کردند.

کد مطلب: ۹۶۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین  در بردسکن

در این مراسم معنوی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) که توفیق حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را نداشتند با حضور پرشور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بردسکن در سوگ سید و سالار شهیدان بر سر و سینه زدند.
جاماندگان مسیر دلدادگی سید و سالار شهیدان با پای دل با زائران کربلا همراه شدند.
امروز بار دیگر شور و شعور حسینی مردم از اقشار مختلف در این اجتماع باشکوه به منصه ظهور رسید و آنانی که از قافله بزرگ اربعین در کربلا جامانده بودند با شوقی وصف ناشدنی در این آیین معنوی حضور یافتند تا در زمره اربعینی ها قرار گیرند.
عزاداران با سردادن نوای عزاداری و شعار "لبیک یا حسین" به محضر امام زمان (عج) عرض ارادت نموده و خالصانه ، طلب سفر کربلا در سال آینده کردند.
در خیل عزاداران سربندهای متعددی با نوشته های لبیک یا حسین، حب الحسین یجمعنا، جامانده ام، شوقُنا کربلا، هیهات من الذله به چشم می خورد.
شایان ذکر است تعدادزیادی موکب در مسیر پیاده‌روی برپا شده بود
آیین های عزاداری اربعین حسینی شب گذشته نیز با حضور جمع زیادی از شیفتگان و دلدادگان اهل بیت (ع) در حسینیه ها و سایر مکان های مذهبی شهرستان بردسکن برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار