بازیگر فیلم هیولا: آرزو می‌کنم هر بازیگر حداقل یک بار با مهران مدیری کار کند

تهران (پانا) - نوشین تبریزی، بازیگر سریال «هیولا»، تجربه همکاری با مهران مدیری را تجربه‌ای یگانه توصیف و ابراز امیدواری کرد هر بازیگر حداقل یک بار با مدیری در مقام کارگردان همکاری کند.

کد مطلب: ۹۶۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر فیلم هیولا: آرزو می‌کنم هر بازیگر حداقل یک بار با مهران مدیری کار کند

نوشین تبریزی بازیگر، نویسنده و کارگردان که این روزها نمایش «تالاب هشیلان» را در تالار قشقاییِ «تئاتر شهر» روی صحنه دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از تجربه همکاری خود با مهران مدیری در سریال «هیولا» گفت و آن را تجربه‌ای یگانه توصیف کرد.

تبریزی که نقش بیتا همسر مجد را در تازه‌ترین سریال نمایش خانگی مهران مدیری بازی می‌کند درباره این تجربه همکاری می‌گوید: «در جایگاه بازیگر برای من تجربه‌ای یگانه بود و من برای همه بازیگرها آرزو می‌کنم حداقل یک بار با آقای مدیری در مقام کارگردان همکاری کنند. مدیری یک کارگردان درجه یک است و شخصیت کاریزماتیک او باعث می‌شود بازیگر درحضورش احساس امنیت کند.»

او درباره کارگردانی مدیری اضافه کرد: «هرگز در مقابل دیگران از بازیگر انتقاد نمی‌کند، هرگز به بازیگر بی‌احترامی نمی‌کند و در موقعیت‌های پراسترس رفتار و برخوردش باعث آرامش عوامل صحنه و پشت صحنه می‌شود. موقعی که من به مجموعه «هیولا» پیوستم درست روز فیلمبرداری متن مربوط به من تغییر کرد و این تغییر باعث اضطراب شدید من شده بود چون فرصتی برای حفظ کردن متن نداشتم و میترسیدم تپق بزنم. وقتی آقای مدیری اضطراب مرا دید و علت را جویا شد به من گفت " مشکلی نیست، هرچقدر میخواهی تپق بزن." همین حرف به من آرامش داد و من موقع ضبط اصلا تپق نزدم. »

این کارگردان تئاتر به خاطره‌ای از حضور خود در کلاس‌های حمید سمندریان، کارگردان و مدرس تئاتر، اشاره کرد و گفت: «سمندریان می‌گفت "مدیری نابغه است."»

نوشین تبریزی نمایش‌های «طعم آلوی جنگلی»، «گنجفه» و «یک اتفاق کوچولو » را در تماشاخانه‌های تهران اجرا کرده است، این روزها با درام خانوادگی «تالاب هشیلان» بر صحنه تئاتر قشقایی حضور دارد. محمدعلی محمدی تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده دارد و نوشین تبریزی، افشین سلیمان پور، مسعود شاه کرمی، یعقوب صباحی، محمد صدیقی مهر و آیه کیانپور از جمله بازیگران این نمایش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار