گرگم و گله می برم به رومانی رفت

تهران (پانا) - پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیر هوشنگ معین برای رقابت در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «انیفست» عازم رومانی شد.

کد مطلب: ۹۵۹۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گرگم و گله می برم به رومانی رفت

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این رویداد هنری شامل شش بخش رقابتی فیلم‌ها و پویانمایی بلند، فیلم‌های کوتاه انیمیشن، دانشجوئی، موزیک ویدئو، فیلم‌های واقعیت مجازی(virtual Reality) و بخش فیلم‌های رومانیائی است.

بر اساس این خبر فیلم کوتاه انیمیشن «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه انیمیشن این جشنواره با ۵۰ فیلم دیگر از سراسر دنیا برای دریافت جایزه رقابت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «انیفست» از جشنواره‌های مورد تائید آکادمی اسکار است که هر ساله تندیس جشنواره به یک فیلم کوتاه منتخب هیات داوران در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه اهدا می‌شود.

این جشنواره با هدف احیا و پشتیبانی از فیلم های انیمیشن رومانی نقش مهمی برای فیلم‌سازان بومی کشور رومانی در حوزه انیمیشن داشته است و هر ساله توانسته میزبانی فیلم‌سازان، تهیه‌کنندگان، برگزارکنندگان و روزنامه‌نگاران در شهر بخارست پایتخت این کشور عهده‌دار باشد.

جشنواره بین‌المللی «انیفست» تنها جشنواره انیمیشن در کشور رومانی است که از سال ۲۰۰۶ آغاز شده و چهاردهمین دوره آن از ۱۲ تا ۲۱ مهر ۱۳۹۸ (۴ تا ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۹) در شهر بخارست رومانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار