نشست خیرین مدرسه ساز شمیرانات با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش منطقه 1

تهران (پانا) - مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات با حضور فرماندار شمیرانات، رئیس اداره مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس تهران،  مدیر آموزش و پرورش منطقه 1 و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس مرکز آموزش نیروی انسانی شهید امی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست خیرین مدرسه ساز شمیرانات با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش منطقه 1

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات مهمان ویژه این نشست ضمن تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز، از حمایت همه جانبه ی فرمانداری و سایر دستگاه های شمیرانات از پروژه های خیرین مدرسه ساز منطقه خبر داد و ایجاد هماهنگی بین سازمان ها، هموار کردن مسیر ساخت و ساز و برداشتن موانع سرمایه گذاری را از مهم ترین راه های کمک به خیرین برای سرعت بخشیدن به آماده سازی مدراس و استفاده ی به موقع و بهینه از تلاش های خداپسندانه ی آنان توصیف کرد.


صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 1، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس بر اهمیت و نقش مهم خیرین مدرسه ساز تاکید کرد و افزود: تجلیل از خیرین مدرسه ساز از جمله برنامه های اصلی آئین بازگشایی سال تحصیلی در مدارس منطقه 1 بود.


همچنین در این جلسه پیرامون لیست دقیق مدارس شهری و روستایی منطقه که نیازمند تخریب و بازسازی و یا مقاوم سازی هستند گفت و گو و بر اهمیت جذب خیرین گرانقدر تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار