معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در آیین بدرقه کاروان"مهر با نشاط":

تربیت بدنی میتواند شادی و نشاط به دانش آموزان و جامعه ببخشد/سالم بودن نسل در گرو تحرک و پویایی است

زنجان (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس، آئین بدرقه کاروان "مهر با نشاط" با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ،معاون تربیت بدنی و سلامت و سایر معاونین و مسئولین اداره کل و پیشکسوتان ورزشی استان به منظور توزیع تجهیزات و اقلام ورزشی برای ایجاد شورو نشاط بین دانش آموزان و توسعه ورزش در مناطق کمتر برخوردار، در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تربیت بدنی میتواند شادی و نشاط به دانش آموزان و جامعه ببخشد/سالم بودن نسل در گرو تحرک و پویایی است

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، ضمن عرض تسلیت ایام و تقدیر و تشکر از حاضرین در این مراسم گفت؛یکی از سیاست های سند افزایش شایستگی های پایه و اختیارات مدرسه و دانش آموزان است و امروز گامی در جهت اجرای سند تحول برداشته ایم .

تاراسی افزود؛برای سند تحول شش ساحت تعریف شده است و یکی از مهمترین آنها ساحت زیستی و بدنی است اما تربیت بدنی جوابگوی ساحت های دیگری چون تربیت دینی و عبادی نیزهست و به همین جهت تلاش مضاعف در این حوزه را میطلبد.

وی گفت: اگر جامعه شاد میخواهیم باید در مدارس شادی را رقم بزنیم و تربیت بدنی میتواند نشاط و شادی به دانش آموزان و جامعه ببخشد .

تاراسی تصریح کرد؛امروزدانش آموزان فقط ورزش نمیکنند و همراه آن احترام به قوانین و اعتماد به نفس را نیز یاد میگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که رفاقت در کنار رقابت خوب است اظهار داشت؛هدف و عمده فعالیت ما در این حوزه تربیتی نسلی سالم است و سالم بودن نسل در گرو تحرک و پویایی است و لذا با توجه به این هدف مهم امروز برای دومین سال است که تجهیزات ورزشی به مناطق ارسال میگردد.

گفتنی است:این کاروان ورزشی ،شامل دوازده هزار قلم کالای مصرفی و غیر مصرفی، همچون میله والیبال، دروازه فوتسال، انواع توپ بسکتبال ،هندبال، والیبال، فوتسال، حلقه هولاهوپ، طناب بازی، مانع، مخروط، به منظور کاهش آسیبهای اجتماعی ،کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان به 14منطقه استان با اعتباری بالغ چهار میلیارد ریال به مدارس سرتاسر استان ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار