آیین نمادین جشن شکوفه ها ی استان در ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)- با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و مدیر کل آموزش و پرورش استان، مراسم نمادین جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان به میزبانی آموزش و پروش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین جشن شکوفه ها ی استان در ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان بندرعباس ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این آیین، از تحصیل ۴۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان در سال تحصیلی 99-98 در هزار و ۳۶۴ کلاس درس خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید در استان هرمزگان حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل می‌شوند که ۱۲ هزار دانش آموز بیشتر از پارسال است .

وی در ادامه افزود: حدود ۳۰ هزار کادر آموزشی در استان نیز فعالیت دارند .

موسی دادی زاده همچنین گفت: امسال به دلیل برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح و محدودیت‌های ترافیکی شهر بندرعباس در روز ۳۱ شهریور،مراسم جشن شکوفه‌ها در بندرعباس امروز برگزار شد اما این مراسم در شهرستان‌های دیگر استان همانند سالهای گذشته روز 31 شهریورماه (فردا) برگزار می‌گردد .

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: والدین نقش مهم و اساسی در بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارند .

عباس میرزاد افزود: مقطع اول دبستان بسیار مهم و آموزش دانش آموزان این مقطع نیز به مراتب از پایه‌های دیگر سخت تر است.

اسحق زارعی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیز از تحصیل بیش از 8 هزار و پانصد نفر دانش آموز کلاس اولی و بیش از پنج هزار نوآموز پیش دبستانی در سال تحصیلی جدید در این ناحیه آموزشی خبر داد.

گفتنی است، این آیین صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندارشهرستان بندرعباس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان به صورت نمادین در دبستان دخترانه دانشگاه ناحیه یک بندرعباس برگزار گردید و مراسم جشن غنچه ها نیز بطور همزمان با حضور رئیس اداره آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، کارشناس مسئول پیش دبستانی آن اداره کل و برخی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در دبستان و پیش دبستانی فاطمی این ناحیه آموزشی برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار