برخی جاده های آذربایجان غربی مناسب افزایش ترافیک نیستند

ارومیه (پانا) - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بعضی از جاده های سطح استان به علت استاندارد نبودن، مناسب افزایش ترافیک نیستند و این مهم در نهایت سبب تصادف‌های متعدد در برخی از محورهای این استان شده است.

کد مطلب: ۹۵۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برخی جاده های آذربایجان غربی مناسب افزایش ترافیک نیستند

مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بوکان با حضور سردار خرّم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و مسئولین ادارات و جمعی از پرسنل انتظامی بوکان برگزارشد.

در این مراسم، سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در سخنانی عنوان کرد: این شهرستان در فاصله کمی، روند افزایش چشمگیر جمعیتی را تجربه کرده که این امر باعث به وجود آمدن مناطق حاشیه ای زیادی در سطح شهرستان شده که این مناطق به مراکز آسیب های اجتماعی تبدیل شده اند.

خسروپور، افزود: نباید ناامنی در بوکان را القا کنیم بلکه بوکان هم مثل شهرهای دیگر است و از نظر آسیب های اجتماعی به تناسب جمعیت رتبه چهارم را داریم.

وی، در ادامه حضور محسوس پلیس در مناطق مختلف هم از نظر ترافیکی و هم از نظر تامین امنیت را یادآوری کرد و گفت: حضور پلیس مساوی با امنیت و نباید این نظم وامنیت تضعیف بشود.

در ادامه این مراسم، سردار مسعود خرم‌نیا در سخنانی اظهار کرد: پلیس آذربایجان غربی برای پیشگیری، و درمان معتادین به مواد مخدر، طرح یاریگران زندگی در این استان را اجرایی می کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، تصریح کرد: با اجرای این طرح بستر لازم در زمینه اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در جامعه ایجاد خواهد شد که دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، شوراهای اسلامی و سمن‌ها نیز در اجرای آن مشارکت داشته و وظایفی نیز برای آنها تعریف می‌شود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به تصادفات جاده ای سطح استان پرداخت و عنوان کرد: بعضی از جاده های سطح استان به علت استاندارد نبودن، مناسب افزایش ترافیک نیستند و این مهم در نهایت سبب تصادف‌های متعدد در برخی از محورهای این استان شده است.

سردار خرم نیا، ادامه داد: پلیس اقدامات مهمی در دست تهیه و طراحی دارد که با اجرای ان شاهد کاهش میزان تصادفات جاده‌ای خواهیم بود.

در ادامه برنامه، نماینده مردم بوکان در مجلس شواری اسلامی نیز گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از هزینه‌کرد در حوزه قضایی و انتظامی باید امر پیشگیری از آموزش و پرورش آغاز کرد تا از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری شود.

محمد قسیم عثمانی، افزود: اگر ما در گذشته به درستی آموزش و پرورش را در حوزه تربیتی تغذیه می کردیم اکنون انچنان که امروز می بیینیم نیازی به حوزه قضاوت و پلیس نبود.

وی، تصریح کرد: در اموزش و پروش نگاهی بلند مدت به حوزه تربیتی دیده نمی شود و همین مهم سبب افزایش هزینه ها در حوزه انتظامی و قضایی شده است و با ادامه این روند کار پلیس در آینده نیز سخت تر از امروز خواهد بود.
فرمانده سابق نیروی انتظامی بوکان نیز در آخرین سخنرانی خود در حضور مجموعه مدیریت شهری بوکان عنوان کرد: مواد مخدر؛تصادفات جاده ای و مبارزه با سودا گران مرگ از مطالبات عمومی مردم بوکان بوده که با همکاری مجموعه نیروی انتظامی خوشبختانه امروز توانستیم به توفیقات مهمی در این موارد برسیم.

سرهنگ مجید محبعلی، تصریح کرد؛ اکنون شاهد افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۲۴درصدی تصادفات جاده ای و مبارزه جدی با ارازل سطح شهر هستیم.
وی در پایان تصریح کرد؛ امید است بوکان همانند نامش عروس شهرهای ایران باشد

در پایان این مراسم، از طرف نهادها، ادارات و دستگاههای مختلف شهرستان بوکان، لوح و هدایایی به رسم یادبود به سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی اهداء و حکم انتصاب سرهنگ سلمان حیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان از سوی سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار