گردهمایی اتاق اندیشه ورز قرارگاه جنبش دانش آموزی پیرامون مسایل کشمیر تشکیل شد

تهران (پانا) - اولین گردهمایی اتاق اندیشه ورز قرارگاه جنبش دانش آموزی پیرامون مسایل کشمیر عصر امروز در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی اتاق اندیشه ورز قرارگاه جنبش دانش آموزی پیرامون مسایل کشمیر تشکیل شد

ریان حسین از کشمیر هندوستان در اولین گردهمایی اتاق اندیشه ورز قرارگاه جنبش دانش آموزی پیرامون مسایل کشمیر که عصر امروز در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد، گفت: یک ماه می گذرد و مردم کشمیر در محاصره هستند و ارتباطی با همسایه های خود ندارند، از بچه های انقلابی و بسیجی تشکر می کنم که در این باره و حمایت از این افراد فعالیت داشتند.

او افزود: اگر راننده ای به کشمیر برود دستشان را می بوسند چون‌ می گویند از کشور امام خمینی و ایران آمده است.

ریان حسین ادامه داد: اگر اکنون بیدار نشویم، از مردم کشمیر حمایت نکنیم، روشنگری نشود و در کنار مردم کشمیر نباشیم این آخرین اقدامات هند خواهد بود و بعد از این اقدام دیگری صورت نمی گیرد.

او افزود: باید جهان اسلام در کنار مردم‌ کشمیر باشند و از آنان حمایت کنند. ما نیز از مرجعیت، مردم شرکت کننده در نماز جماعت می خواهیم از مردم کشمیر حمایت کنند.

در این نشست برخی از دانش آموزان به بیان اقدامات خود که درباره حمایت از کشمیر انجام دادند، پرداختند.

ریاض علی از کشمیر هندوستان نیز در ادامه این دیدار به اقدام دانش آموزان در حمایت از کشمیر و مردم آن گفت: دانش آموزان باید دیگران را آگاه کنند تا نهضت حمایت ادامه پیدا کند. پس تاکید می‌کنم دانش آموزان باید درباره کشمیر اطلاعات داشته باشند.

او به نقش خاص ایران از جهت اسلامی بودن اشاره کرد و افزود: مردم ایرانی باید درباره کشمیر آگاهی داشته باشند این وظیفه رسانه هاست که این موضوع را پررنگ کنند.

ریاض علی گفت: در کشمیر نام کوچه ها به اسم شهدای ایران است و شهرکی دارد که با نام امام خمینی است لذا کشور ایران می تواند به کشمیر کمک کند.

او افزود: رسانه های هند این موضوع و فرموده مقام معظم رهبری را تحلیل کردند که در کشمیر ظلم می شود چراکه بر اهمیت کشمیر تاکید دارند، کشمیر یک کشور سرسبز و زیبا است که حدود ۴۰۰ سال هویت دارد.

ریاض علی گفت: سازمان ملل ۵بار درباره کشمیر قطعنامه صادر کرده است و گفته کشمیر مساله داخلی هند نیست. تاکید می کنم هلال احمر وابسته به سازمان ملل را برای بردن دارو به کشمیر فعال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار