نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی مدارس دشتستان تقویت شود

بوشهر(پانا)_نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی مدارس توجه شود و تمامی مدارس شهرستان دشتستان به سیستم سرمایشی مجهز می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی مدارس دشتستان تقویت شود

محمدباقر سعادت در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مدارس آب‌پخش، شبانکاره و سعدآباد اظهار داشت: شرایط اقتصادی کنونی کشور سخت و دشوار است ولی در این دولت کارها و فعالیت‌هایی بسیار خوب و ارزشمندی با وجود تنگناهای موجود انجام شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به برنامه‌های هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح و هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: راز ماندگاری امام حسین (ع) در بین تشیع و مسلمانان عدالتش است و عدالت در گفتار، کردار و رفتار بسیار مهم است، اگر می‌خواهید به عنوان رهرو آن حضرت ماندگار شوید باید در گفتار، کردار و رفتار عدالت را پیشه کار خود قرار دهید.

سعادت بیان کرد: دلیل کاستی‌ها و اکثر مشکلات کمبود بودجه کشور است و با این وجود نمایندگان استان و مسئولان آموزش و پرورش تلاش کرده‌اند که اعتبارات قابل توجهی برای رفاه حال دانش آموزان و فرهنگیان فراهم کنند.

نماینده مردم دشتستان افزود: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ام که در کلاس‌های مقاطع مختلف تحصیلی دشتستان، آن هم در شرایط کنونی و فشارهای اقتصادی، تمامی مدارسی که فاقد کولر هستند مجهز شود تا دانش آموزان در رفاه و آسایش به تحصیل خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار