نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

سیستم سرمایشی مدارس شهرستان دشتستان بهبود می‌یابد

بوشهر(پانا)_نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم سرمایشی مدارس شهرستان دشتستان بهبود می‌یابد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سیستم سرمایشی مدارس شهرستان دشتستان بهبود می‌یابد

محمدباقر سعادت در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مدارس شهرستان دشتستان اظهار داشت: در خصوص سیستم سرمایشی مدارس شهرستان دشتستان پیگیری‌های لازم را طی چندین جلسات کشوری انجام داده‌ام.

وی افزود: سیستم سرمایشی برای پوشش تمامی مدارس و کلاس‌های بدون کولر شهرستان دشتستان را در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار داده ام تا امسال مشکل سیستم سرمایشی در هیچ یک از مدارس شهرستان دشتستان وجود نداشته نباشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه کشور به پیشنهاد دولت در قالب لایحه بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد مصوب شده است.

وی اظهار کرد: حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان از این بودجه اسناد خزانه، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی درآمد نفت و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی از طریق گمرکات و مالیات است که از این مبلغ ۳۱۰ هزار میلیارد تومان حقوق پرداختی است.

سعادت ضمن ابراز خرسندی از اینکه سازمان برنامه و بودجه، بودجه سال ۹۹ را بدون فروش نفت و بدون در نظر گرفتن هزینه نفت ارائه خواهد داد ادامه داد: همان گونه که خانواده نمی‌تواند بیش از حد توان پاسخگوی نیازهای فرزندانش باشد دولت نیز همین گونه است، نابجا از دولت حمایت نمی‌کنم و نخواهم کرد اما باید مسئولین و مدیران شرایط دولت را درک کنند.

وی با اشاره به فعالیت مفید و ارزشمند رئیس قوه قضائیه بیان کرد: از ورود رئیسی به عنوان ریاست قوه قضائیه کشور اقدامات بسیار خوبی انجام شده و امیدواریم این اقدامات استمرار داشته باشند تا دست خیانت‌کاران دولت قطع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از بدو ورودم به خانه ملت و عهدی که با مردم بستم از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نکرده و نخواهم کرد.

وی افزود: اگر خیرین یا اولیای دانش آموزان و هر کس دیگری که تمایل به کمک به مدارس با اشتیاق و بدون اجبار داشته باشند هیچ گونه منع قانونی وجود ندارد، چرا که یکی از راهکاری رفع نیازهای مدرسه این است که کمک‌های مردم، اولیا و خیرین را با تمایل خود آنها و بدون هیچ گونه الزام و اجبار جمع آوری کنید تا بتوانید پاسخگوی نیازهای مدارس سطح شهرستان باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار