مدیر آموزش و پرورش قرچک:بنای جدید تجاری به اماکن آموزش و پرورش قرچک افزوده نشده است

قرچک(پانا)-مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: اماکن مازاد و واحدهای تجاری آموزش و پرورش قرچک چند سال است، که وجود دارد و هیچ بنای جدیدی اضافه نشده و هزینه کرد در آمد حاصله از این اماکن کاملا مشخص است.

کد مطلب: ۹۵۱۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش قرچک:بنای جدید تجاری به اماکن آموزش و پرورش قرچک افزوده نشده است

غلامرضا بختیاری درسخنانی و در جلسه شورای آموزش و پرورش قرچک درخصوص ساماندهی فضاهای مازاد و واحدهای تجاری آموزش و پرورش اظهار داشت: نظارت بر فضاها برعهده واحد حقوقی بوده و تمامی اقدامات لازم در دو حوزه حقوقی و بودجه انجام می‌شود.

اودر خصوص در آمد حاصله از این اماکن گفت: تمامی در آمدهای دولتی هر هر حوزه‌ای که می‌خواهد باشد به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

بختیاری اضافه کرد: آموزش پرورش بر اساس دستورالعمل می‌تواند در آمدزایی داشته باشد که هزینه‌های جاری، تعمیر و تجهیز و کمک‌های جزئی در حوزه‌های مختلف آموزشی را تأمین کند.

بختیاری به نحوه هزینه کرد مبالغ واریزی توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و اذعان داشت: هزینه کردها بر اساس سر فصل‌های اعلامی توسط اداره کل صورت می‌گیرد و اعتبارات بودجه واریز شده از اداره کل در سر فصل مخصوص خود هزینه شود.

او خاطر نشان کرد: اماکن مازاد و واحدهای تجاری در قرچک چند سال است که وجود دارد هیچ بنای جدیدی اضافه نشده در آمد حاصله از این اماکن کامل مشخص است و همان طور که سال‌های قبل هزینه می‌شد بر اساس همان رویه پیش می‌رود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار