دانش‌آموزان انجمن اسلامی خواستار واکنش دولت‌های اسلامی به جنایات کشمیر شدند

تهران (پانا) - دانش‌آموزان انجمن اسلامی کشور با انتقاد از انفعال محافل حقوق بشری و دولت های اسلامی نسبت به قتل عام شیعیان کشمیر، اعلام کردند خون برادران و خواهران مسلمان روی زمین است؛ کجاست واکنش جدی‌تان؟

کد مطلب: ۹۴۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان انجمن اسلامی خواستار واکنش دولت‌های اسلامی به جنایات کشمیر شدند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن این بیانیه که از سوی اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نمایندگی از دانش‌آموزان انجمن اسلامی سراسر کشور نوشته شده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی اللذین استضعفوا فی‌الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین «قصص آیه5»

منطقه کشمیر این روزها درگیر داستان تکراری استبداد انگلیسی شده است و استعمار روباه پیر زهر خود را نه تنها بر دل شیعیان و محبین اهل بیت، بلکه بر دل هر انسان آزاده‌ای ریخته است. قتل عام شیعیان و پیروان خاندان عصمت و سکوت سنگین رسانه‌ای و بین‌المللی حتی کشورهای اسلامی داغ مسلمانان را تازه کرده است. مسلمانان آزاده و مستضعفی که تنها به جرم ایمان، و درخواست استقلال توسط برخی انسان نماها سرکوب می‌شوند. به نحوی که حتی خبرهای این منطقه مظلوم به گوش نزدیک‌ترین همسایگان هم نمی‌رسد. پیام ما به مردم مظلوم کشمیر این است که مقاومت کنید که وعده پیروزی نزدیک است.

ما دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن محکومیت شدید اقدام خلاف مقررات بین‌المللی و رفتارهای جنایتکارانه و غیرانسانی در قتل عام شیعیان کشمیر از دولت‌های اسلامی سئوال می‌کنیم که چه اتفاقی مهم‌تر از ریختن خون ده‌ها تن از برادران و خواهران مسلمان می‌تواند رخ دهد که شما نسبت به آن واکنش جدی نشان دهید؟ ما از شما می‌خواهیم که با وحدت خود در سطح بین‌المللی جلوی این اقدام خصمانه بایستید و نگذارید قصه تلخ استعمار و جنایت برای امت اسلامی تکرار شود و از کشور پاکستان و هندوستان خواستاریم هر چه سریع تر مشکلات این منطقه را رفع کنند تا به مردم بی گناه آسیبی نرسد.

و اصبر و ما صبرک الا بالله و لا تحزن علیهم و لا تک فی ضیق مما یمکرون «نحل ایه 127»
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

علاوه بر این بیانیه، مجموعه اقدامات فرهنگی نیز از سوی دانشآموزان انجمن‌های اسلامی در حاشیه برگزاری نماز جمعه برگزار که مورد توجه و استقبال نمازگزاران واقع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار