افتتاح مدرسه شبانه روزی فرزانگان لاهرود

اردبیل (پانا) - مدرسه شبانه روزی فرزانگان شهر لاهرود با حضور فرماندار شهرستان مشگین شهر ، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، و جمعی از مسئولین شهرستانی و منطقه ای افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۴۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه شبانه روزی فرزانگان لاهرود

در این مراسم نادری، بخشدار بخش مشگین شرقی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی از افتتاح ده پروژه شاخص در منطقه لاهرود در هفته دولت خبر داد.

با اشاره به افتتاح مدرسه شبانه روزی لاهرود با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان از تلاش های نماینده شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسؤولین استانی و شهرستانی و سایر عواملی که در احداث این مجموعه تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمود.

دولت لطفی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با تبریک هفته دولت از تلاش این اداره کل برای نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین پایان دادن به بخاری های نفتی مدارس خبر داد.

مدرسه شبانه روزی فرزانگان لاهرود با اعتبار بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 6160 متر مربع و زیر بنای 2000 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است ،این مدرسه دارای شش کلاس درس، امکانات و تجهیزات خوابگاهی و شبانه روزی میباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار