پیش بردن امور در دستگاه تعلیم و تربیت نیازمند همدلی و مشارکت گستره همه فرهنگیان, دانش آموزان و والدین است

تربت حیدریه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در مراسم معارفه خود گفت: پیش بردن امور در دستگاه تعلیم و تربیت نیازمند همدلی و مشارکت گستره همه فرهنگیان, دانش آموزان و والدین است.

کد مطلب: ۹۴۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش بردن امور در دستگاه تعلیم و تربیت نیازمند همدلی و مشارکت گستره همه فرهنگیان, دانش آموزان و والدین است

طی مراسمی با حضور نیرویی مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی, اسدی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و موسوی سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی فرمانداری, مدیر جدید آموزش و پرورش تربت حیدریه معرفی شد.

" محمدرضا قرایی تربتی " مدیر جدید آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم گفت: پیش بردن امور در دستگاه تعلیم و تربیت نیازمند همدلی و مشارکت گستره همه فرهنگیان، دانش آموزان و والدین است.

وی افزود: من نیامده ام که ریاست کنم بلکه آمده ام که درکنار همکارانم و با همیاریشان برای موفقیت هر چه بیشتر آموزش و پرورش تربت حیدریه تلاش کنم و در این مسیر تمام سختی ها را تحمل خواهم کرد.

قرایی با اشاره به جایگاه و منزلت قشر معلم و فرهنگیان گفت : نفس معلم نفس مسیحایی است که می تواند منشا خیر و راه حل بسیاری از مشکلات این حوزه باشد.

وی در پایان گفت: از تمامی همکاران و دوستانی که محبت دارند و پیام تبریک میفرستند تقاضا میکنم هیچ پیام تبریکی به هیچ نحوی برای بنده ارسال نکنند. بهترین پیام تبریک برای من برداشتن قدمی مثبت برای آموزش و پرورش و دانش آموزان است.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سعید نیرویی مدیر سابق آموزش و پرورش تربت حیدریه و همچنین حسین رجبی که مدتی سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بود قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار