معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه : فرایند هدایت تحصیلی در منطقه چهاردانگه در حال برگزاری است

چهاردانگه (پانا)- معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: هدایت تحصیلی بر اساس علاقه دانش آموزان و توسعه متوازن رشته هاست.

کد مطلب: ۹۴۱۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه : فرایند هدایت تحصیلی در منطقه چهاردانگه در حال برگزاری است

سمیرا فرزندی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان اظهار داشت: برنامه هدایت تحصیلی دانش آموزان و توسعه متوازن رشته ها در راستای برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی صورت می گیرد.

او در ادامه گفت: معلمین، مشاوران و مدیران مرتبط با هدایت تحصیلی دانش آموزان، تلاش‌هایی انجام داده‌اند تا دانش آموزان با اطمینان و آرامش بیشتری بر اساس ذوق و علاقه، استعداد و توانمندی و فرصت های کاری و شغلی بتوانند در پایه دهم ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند.

فرزندی افزود: برگه‌های هدایت تحصیلی برای همه دانش آموزان پایه نهم صادر شده و برای همه دانش آموزان شرایط ثبت نام ایجادشده و بنابراین خانواده‌های محترم بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی مطمئن باشند که همه دانش آموزان در مدارس ثبت نام خواهند شد .

او ادامه داد: انتظار می رود اولیای دانش آموزان بر اساس عملکرد تحصیلی و بررسی‌های مشاوره ای، همچنین ذوق و علاقه دانش آموزان و وضعیت شغلی و کاری استان و کشور بر اساس اولویت رشته‌های موردنظر دانش آموزان راثبت نام نمایند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه خاطرنشان کرد: باید به گونه ای فرایند هدایت تحصیلی انجام شود تا در آینده جوانان در زمینه انتخاب رشته دانشگاهی واشتغال با مشکلی روبرو نشوند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار