مدیر پالایش گاز ایلام :60 درصد کالاهای خریداری شده پالایشگاه گاز ایلام از محصولات تولید کنندگان داخلی بوده است

ایلام (پانا)_مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام با اعلام این خبر گفت: سال گذشته حدود ۶۰ درصد کالاها و تجهیزات مورد نیاز خریداری شده این پالایشگاه از محصولات تولیدکنندگان داخلی و استفاده از توانمندی ساخت داخل کشور بوده که این امر علاوه بر تحقق حمایت از کالای ایرانی موجب رونق تولید در شرکت های تولید کننده داخل کشور بوده است.

کد مطلب: ۹۳۰۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر پالایش گاز ایلام :60   درصد کالاهای خریداری شده  پالایشگاه گاز ایلام  از محصولات تولید کنندگان داخلی بوده است

شهریار داری پور تصریح کرد: این شرکت همسو با اهداف شرکت ملی گاز ایران با تدوین چشم انداز افق سال ۱۴۰۴ با عنوان شرکت سرآمد پالایش گاز کشور اقدام به ترسیم اهداف ۲۴ گانه در دسترسی به پنج هدف کلان در حوزه های تولید ،پژوهش، HSE ، تعالی سازمانی و بهره وری کرده است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به چشم انداز شرکت و تحقق اهداف استراتژیک ۲۴ گانه در هر یک از واحدهای شرکت اقدامات و پروژه‌های شفافی ترسیم شده که این اقدامات از قبل تعیین شده به صورت مستمر مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند تا از روند انجام و پیشرفت آنها اطمینان حاصل شود.

وی افزود: در رابطه با مقوله تولید، سال گذشته با تلاش و زحمات مستمر کلیه کارکنان، تولیدی پایدار و با تحقق حداکثری تعهد تولید نسبت به سال قبل انجام گرفته که در این راستا یک و نیم میلیارد متر مکعب گاز تصفیه شده به خط انتقال سراسری گاز تزریق شده و بیش از یک و نیم میلیون بشکه میعانات گازی نیز تولید شده است.
داری پور یادآور شد: همچنین سال گذشته ۶۰ هزار تن گوگرد توسط پالایشگاه ایلام تولید شده که نیمی از آن مصرف داخل کشور و نیمی هم به خارج از کشور صادر شد.
وی گفت: در صنایع نفت و گاز به واسطه وجود خطرات و حوادث، رعایت ایمنی در کلیه فعالیت ها یکی از ارکان مهم انجام کار است و در این شرکت بصورت مستمر برای کلیه پرسنل اعم از رسمی و پیمانکاری دوره های آموزشی ایمنی برگزار می شود و در کنار آن پرسنل واحد HSE با برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های مدون، موفق به حداقل رساندن حوادث در طی چند سال گذشته شده اند.

به گفته وی در طی چند سال گذشته، برخی از تجهیزات و اقلام یدکی از طریق مهندسی معکوس و با حمایت از تولیدکننده گان داخلی منجر به ساخت داخل شده که طیف گسترده ای از آنها هم اکنون در سرویس قرار دارند و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار