عملکرد سوادآموزی آذربایجان شرقی بالاتر از کشور است

تبریز ( پانا ) - با ارزیابی وزارتی عملکرد سوادآموزی آذربایجان شرقی در کشور در 12 شاخص تاثیرگذار بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

کد مطلب: ۹۲۹۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد سوادآموزی آذربایجان شرقی بالاتر از کشور است

در تقدیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان آمده است: سوادآموزی در نظام ارزشی و حاکمیتی کشور همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و دولت تدبیر و امید نیز بعنوان دولت پیشرو در زمینه عدالت و توسعه آموزشی حمایت از سوادآموزی را همواره در دستور کار داشته و اهتمام جدی در آن معمول نموده است.

در ادامه امده است: برای تحقق سیاست های سوادآموزی و در راستای ارایه هدفمند خدمات سوادآموزی، اصلاح و تقویت روندها و رویه ها و ارائه بازخورد اثربخش، همه ساله ارزیابی جامعی از عملکرد سواداموزی استان ها بر اساس شاخص ها و معیارهای استاندارد از قبل اعلام شده انجام می گیرد. که در سال 1397 فرآیند ارزیابی و بررسی عملکرد استان ها انجام شد که استان آذربایجان شرقی شایسته کسب رتبه خوب و قابل تقدیر بوده است.

بر اساس این گزارش، از مجموع 20 شاخص ارزیابی عملکرد از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور عملکرد آذربایجان شرقی در 12 شاخص و 26 محور تاثیرگذار از میانگین کشوری بیشتر است.
گفتنی است استان آذربایجان شرقی در چهار شاخص دیگر نیز حداکثر امتیاز را کسب کرد و در رتبه اول کشور قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار