برای تولید کارت ملی هوشمند به مرحله بومی سازی رسیده ایم

کاشان ( پانا) -مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: برای تولید کارت ملی هوشمند به مرحله بومی سازی انبوه رسیده ایم و در آینده نزدیک تولید و توزیع کارت ملی هوشمند افزایش پیدا می کند.

کد مطلب: ۹۲۸۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برای تولید کارت ملی هوشمند به مرحله بومی سازی رسیده ایم

حسین غفرانی در دیدار با فرماندار کاشان اظهار کرد: در شهرستان کاشان در حدود 220 هزار نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند و حدود 50 هزار نفر دیگر باید کارت ملی خود را دریافت کنند.

وی ضمن تقدیر از پیگیری و فعالیت فرمانداری کاشان در زمینه ثبت احوال افزود: موقعیت مکانی نامناسب و قرار گرفتن در نقطه پرترافیک شهر، از جمله مشکلات اداره ثبت احوال است که باید با همکاری دو جانبه این مشکل نیز برطرف شود.

وی تصریح کرد:مهمترین سیاست‌های سازمان ثبت احوال، ثبت وقایع حیاتی و آمار جمعیتی در مهلت‌ مقرر، دسته‌بندی و ارایه آن به نهادهای مربوط است تا مبنای برنامه‌ریزی‌های آینده قرار بگیرد.

غفرانی گفت: همکاری مؤثر سازمان ثبت احوال با دهیاران، شهرداری‌ها و بیمارستان‌ها، زمینه ثبت به‌هنگام وقایع حیاتی را فراهم و ایران را به یکی از کشورهای پیشگام در تهیه و دسته‌بندی آمارهای جمعیتی تبدیل کرده است.

فرماندار کاشان گفت: آمار دقیق مهمترین اصل در رسیدگی و تصمیم گیری است. هر برنامه ریزی درست، نیازمند دریافت آمار و اطلاعات دقیق است که بر اساس آن توزیع صحیح اعتبارات با اولویت بندی انجام شود.
علی اکبر مرتضایی قهرودی اظهار کرد: تمامی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان موظف هستند نسبت برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

وی در این نشست خواستار راه اندازی مجدد نمایندگی اداره ثبت احوال در بخش نیاسر شد و تاکید کرد: امیدواریم با آغاز به کار این نمایندگی تا پایان تابستان، مشکل مردم ساکن در این منطقه کوهستانی برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار