برگزاری جشن گلریزان مهربانی در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - جشن گلریزان مهربانی با هدف ترویج ازدواج آسان ،ایجاد اشتغال و اهدای جهیزیه به زو جهای جوان با نظارت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و موسسات خیریه وبا حضور نماینده ولی فقیه در اسلامشهردر سالن همایشهای شهید آوینی شهرداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن گلریزان مهربانی در اسلامشهر

در این برنامه ولی ا... اصغری نماینده دفتر آستان قدس رضوی در اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت: این طرح از زمان تولیت حجت الاسلام رئیسی در خراسان رضوی کلید خورد و اکنون با حمایت حجت الاسلام مروی تولیت جدید در سراسر ایران در حال فعالیت است و دویست هزار خادم یار رضوی در عرصه‌های فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی ، پزشکی ،امدادی و ...ثبت نام نمودندودر حال خدمت هستند.

او در ادامه افزود:دفاتر آستان قدس رضوی و خادم یاران بدون هیچگونه حقوق و چشمداشتی فقط با نام امام رضا(ع) در حال کمک رسانی و کاهش مشکلات مردم هستند و خادم یاران ماهی یک بار دوازده ساعت افتخار پوشیدن لباس خدامی را در حرم رضوی خواهند داشت.

اصغری سپس به ارائه گزارشی از وضعیت کمکهای خیرین در اسلامشهر پرداخت و ازکمک دفتر آستان قدس رضوی استان تهران به سیل زدگان خوزستان که استان تهران معین آن استان هم هست، سخن گفت.

در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام افخمی از فعالین فرهنگی اسلامشهربا گرامیداشت دهه کرامت در سخنانی به عمل زشت جاهلیت عرب در زنده به گور کردن دختران پرداخت و افزود:دختران در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند و این مورد را در سخنان پیامبر اسلام (ص)و موسی ابن جعفر (ع) میتوان مشاهده کرد.

او اذعان داشت:حضور مرقد مطهر کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه(س) در ایران و شهر قم مانند نگین درخشانی است و از این بانوی بزرگوار به عنوان شفاعت کننده در روز قیامت یاد کرد.

در این مراسم پس از اجرای مداحی ذاکر اهل بیت (ع) و گروه میعاد خیریننیک اندیش اسلامشهر کمک‌های خود را اهدا کردند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار