مدیر آموزش و پرورش خوی :

امر به معروف و نهی از منکر حراست از حقوق اجتماعی جامعه است

ارومیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر حراست از حقوق اجتماعی جامعه و پاسداری از موازین اخلاقی و اعتقادی می باشد

کد مطلب: ۹۲۷۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
امر به معروف و نهی از منکر حراست از حقوق اجتماعی جامعه است

جلسه کمیته عفاف و حجاب شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت آموزش و پرورش خوی در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش خوی برگزار شد.

" لطف اله حسینعلی زاده " مدیر آموزش و پرورش خوی در این جلسه با اذعان به پیچیدگی های زندگی کنونی بشر اظهار داشت: امروز همه ما نیازمندیم به همدیگر مبانی اخلاقی و اعتقادی را یادآور باشیم چراکه آرامش انسان ها و طعم شیرین زندگی در سایه رشد فزاینده تکنولوژی و یاده خواهی ها از یاد رفته و بشر امروزی روز به روز از فطرت الهی خویش فاصله می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: پرداختن به آموزه های آسمانی که در راستای رشد و پرورش معنوی انسان ها تدوین شده است می تواند مسیر زندگی را پرنشاط و سالمتر کند.

حسینعلی زاده با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فضیلتی فراموش شده، گفت: توبه به این فریضه در واقع حراست از حقوق اجتماعی و پاسداری از موازین اخلاقی و اعتقادی می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هرکس به اندازه وسع خود می تواند در پالایش جامعه سهمی داشته باشد؛ افزود: نهاد آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیمی که با انسان ها سرکار دارد، وظیفه خطیری در جهت عملیاتی نمودن این فریضه بر عهده دارد.

مدیر آموزش و پرورش خوی ادامه داد: در این راستا آموزش و پرورش شهرستان در قالب طرح های یادآوران معروف ویژه دانش آموزان و یاوران معروف ویژه همکاران تلاش می کند تا در جهت سالم سازی محیط و آموزش مفاهیم اعتقادی و کاربست آموزه های دینی در راستای تحقق حیات طیبه اقدامات عملی انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار