نگاه حراست به مسایل نگرش فرهنگی است

ارومیه (پانا) - سرپرست حراست وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی هیات های بدوی و تجدید نظر سراسر کشور در ارومیه گفت: نگاه ما درحراست، نگرش فرهنگی، اخلاق مداری، انصاف، کمک به همکاران حمایت حداکثری ومراقبت وپیشگیری برای مصون ماندن ازآسیب هاست

کد مطلب: ۹۵۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه حراست به مسایل نگرش فرهنگی است

جلال دلقندى در چهاردهمین گردهمایى اعضاى هیئت هاى بدوى و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ادارى آموزش و پرورش سراسر کشور در ارومیه افزود: مراقبت حداکثرى نتیجه و ثمره همکارى و هماهنگى و همراهى مجموعه هاى حراست و بازرسى و هیئت هاى رسیدگی به تخلفات است.

وی بیان کرد: مجموعه هاى حراست،ارزیابى عملکرد ، هیئت هاى رسیدگی به تخلفات ادارى و حتى گزینش باید ارتباط خوب و نزدیکى داشته باشند که این موضوع در مجموعه وزارت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در استان ها نیز باید محقق شود.

سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حاصل، نتیجه و ثمره این همکارى ها در نهایت باید به مراقبت حداکثرى منجر شود که در واقع این مهم نقطه قوت فعالیت هاى آموزش و پرورش است.

وی به ویژگی هاى مسولین و افراد شاغل در این حوزه ها نیز اشاره کرد و گفت: تقواى الهى،کنترل احساسات، پرهیز از عجله، تسلط کافی به قوانین، خلاقیت،استقلال و تجربه از جمله مهمترین فاکتورهاى فعالین حوزه هاى حراست و بازرسى و هیئت هاى رسیدگی به تخلفات ادارى است.

دلقندى اظهارکرد: برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری و مقابله با فساد ادارى که مهمترین عامل تضعیف نظام سیاسی کشور به حساب می آید باید در مجموعه های اداری بخش های مختلف دولت صورت پذیرد تا نظام جمهوری اسلامى با قدرت و صلابت به راه خود ادامه دهد.

وی گفت: شاغلین در هیات ها و بخش ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، داشتن تواضع وفروتنی، برخورداری از تقوای الهی، پرهیز ازشتابزدگی، سعه صدرو و متخلق بودن به اخلاق نیکو را باید در صدر کارهای خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار