خانواده های مددجوی یتیم ایلامی در آینده ای نزدیک صاحب خانه می شوند

ایلام (پانا) - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام عصر روز گذشته شنبه در همایش "طرح گنج" در ایلام بیان کرد: همه خانواده های مدد جوی یتیم فاقد مسکن در ایلام در آینده ای نزدیک صاحبخانه می شوند.

کد مطلب: ۹۲۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

رمضان دستیاری گفت: با تفاهم نامه ای که بین نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه عترت بوتراب صورت گرفته در آینده نزدیک همه خانواده های مددجوی یتیم فاقد مسکن در این استان صاحبخانه می شوند.

وی بیان کرد : این موسسه در طول سال خدمات بسیار برجسته و شاخصی به این خانواده ها ارائه می دهد که عمده این خدمات در زمینه تامین مسکن و سرپناه، جهیزیه، کمک های تحصیلی و فرهنگی، خدمات درمانی و غیره است.

وی با ذکر اینکه هم اکنون حدود یک هزار کودک یتیم مددجوی زیر پوشش در قالب ۶۴۳ خانواده از حمایت های گوناگون موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند، ادامه داد: طرح گنج یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی موسسه عترت بوتراب است که در قالب آن ۱۱۴ مربی در زمینه پرورش استعدادهای فرزندان مددجو همکاری می کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه خدمات موسسه عترت بوتراب به مددجویان ایلامی از سال ۹۳ آغاز شده است، گفت: تمرکز بر روی توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده ها مهم ترین هدف و شاخص موسسه خیریه عترت بوتراب است.
دستیاری ادامه داد: این موسسه در طول حدود شش سال فعالیت خود در استان ایلام بیش از ۵۰ میلیارد ریال خدمت ارائه کرده که کمتر موسسه ای اینگونه خدماتی را داشته است.
وی یکی از برنامه های مهم و مشترک بین کمیته امداد و موسسه عترت بوتراب را در زمینه مسکن خانواده های یتیم و مددجو عنوان کرد و یادآور شد: با تفاهم نامه ای که بین این نهاد و موسسه بوتراب صورت گرفته در آینده نزدیک همه خانواده های مددجوی یتیم فاقد مسکن در این استان صاحب مسکن می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار