ریزش ۱۴۱۰ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

تهران (پانا) - معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با ریزش ۱۴۱۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۲۴۷ هزار و ۱۲۲ واحد به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۲۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ریزش ۱۴۱۰ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت‌شده نشان می‌دهد که شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.

افت شاخص‌ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۱۴۱۰) واحد کاهش معادل (۰.۵۷) درصد به ۲۴۷ هزار ۱۲۲ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با (۳۹۸) واحد افت معادل (۰.۵۷) درصد به ۶۹ هزار ۷۸۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۹۷) واحد کاهش معادل (۰.۱۷) درصد به ۵۸ هزار و ۴۹۳ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۶۶) واحد افت، معادل (۰.۱۷) درصد به ۳۹ هزار و ۹۲۷ واحد، شاخص آزاد شناور با (۱۷۵۷) واحد کاهش، معادل (۰.۶۳) درصد به ۲۷۸ هزار و ۳۳۵ واحد، شاخص بازار اول با (۱۳۹۰) واحد افت معادل (۰.۷۵) درصد به ۱۸۴ هزار ۳۲۳ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۲۰۷) واحد ریزش معادل (۰.۲۵) درصد به ۴۸۱ هزار و ۴۴۸ واحد رسید.

نمادهای تاثیرگذار

از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۵ نماد « فولاد با (۴۵۰) واحد، شتران با (۱۲۷) واحد، شبندر با (۷۵) واحد، شبریز با (۷۰) واحد و پارس با (۶۸)» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با ریزش مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر معادن با ۱۷۱۵ واحد رشد معادل ۴.۹۹ درصد به ۳۶ هزار و ۹۰ واحد، ذغال سنگ با ۳۱۰ واحد افزایش معادل ۴.۰۶ درصد به ۷ هزار و ۹۵۲ واحد، زراعت با ۱۷۹۲ واحد رشد معادل ۳.۷۷ درصد به ۴۹ هزار و ۳۱۹ واحد، قند و شکر با ۱۲۴۸ واحد افزایش معادل ۳.۱۸ درصد به ۴۰ هزار و ۴۴۹ واحد، وسایل ارتباطی با ۱۸۵ واحد رشد، معادل ۳.۰۶ درصد به ۶ هزار و ۲۴۷ واحد، محصولات چوبی با (۷۴۳۴) واحد افت معادل (۳.۰۱) درصد به ۲۳۹ هزار و ۸۹۴ واحد، سیمان با (۶۴) واحد کاهش معادل (۳.۳۲) درصد به یک هزار ۸۵۵ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت‌ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «دلر، کپشیر، کبافق، غچین، ثامان، فجام و شسینا» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فنورد، پسهند، سشمال، ساربیل، خپویش، سمازن و سخوز» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۲۷۹ هزار و ۳۳۰ نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۷۹۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۸ هزار و ۸۲۴ میلیارد تومان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار