رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

لزوم گنجاندن فوق العاده ویژه حق آلایندگی مناطق نفتی در فیش حقوق فرهنگیان عسلویه

عسلویه،بوشهر(پانا)_جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور نماینده مجلس و تمامی اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم گنجاندن فوق العاده ویژه حق آلایندگی مناطق نفتی در فیش حقوق فرهنگیان عسلویه

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، اسماعیل جبری در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: به دلیل شرایط خاص شهرستان عسلویه باید حق آلایندگی در فیش حقوق فرهنگیان این شهرستان گنجانده شود.

وی افزود: در سفر وزیر آموزش و پرورش به عسلویه این درخواست مطرح کردم و اخیراً در سفر به تهران با قائم مقام وزیر با حضورخانم الماسی این خواسته را مجدداً پی گیری کردیم که امیدواریم این خواسته به حق فرهنگیان شهرستان محقق شود.

جبری از تصویب احداث اردوگاه ملی دانش آموزی و نیز ساخت مرکز رفاهی فرهنگیان در شهرستان عسلویه برای افزایش رضایتمندی و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان با دستور وزیر وقت خبر داد و خواستار اجرایی شدن این مصوبه شد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه تصریح کرد: پی گیرافزایش سهمیه بومی در دانشگاه فرهنگیان و سهمیه خاص کنکور رشته پزشکی هستیم که در این زمینه حمایت وتلاش نماینده محترم سرکار خانم الماسی تاثیر گذار است.

وی از حمایت و همکاری مسئولین شهرستان فرماندار ،شوراها،شهرداران و دهیاران در برنامه های تجلیل مقام معلم قدردانی کرد و افزود: این مراسمات با حضور کم نظیر مسئولین به نحو مطلوبی برگزارشد.

جبری افزود: با محوریت فرماندار کارهای خوبی انجام شده است از تجهیز آزمایشگاه های مدارس توسط فرماندار محترم تشکر وقدردانی می کنم

وی افزود: در نشست هایی که با مدیران شرکتها داشتیم برای رفع کمبودها از آنان کمک خواستیم از جمله طرحی مطرح کردیم که هر مجتمع پتروشیمی یا پالایشگاه معین یک یا چند مدرسه شهرستان باشد.

جبری تصریح کرد: در زمینه مدرسه سازی اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده انقلابی در مدرسه سازی در شرف وقوع است با حمایت خانم الماسی از محل پکیج ۶۰۰میلیاردی چندین مدرسه در شهرستان در حال ساخت یا بهره برداری است.

وی به اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان اشاره کرد و افزود: این فعالیت ها در ۱۸ پایگاه پیش بینی شده انجام خواهد شد و قریب به ۲۸۰۰ نفراز دانش آموزان شهرستان جذب این فعالیت ها خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار