مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با رقابت بیش از 5هزار نفر در 11 رشته برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی خبر داد بیش از ٥٠٠٠ نفر ورزشکار و عوامل اجرایی مسابقات در تابستان  ٩٨ در ٥ استان میزبان مسابقات و در ١١ رشته ورزشی در بخش دختران و پسران رقابت خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با رقابت بیش از 5هزار نفر در 11 رشته برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، جلسه هم‌اندیشی درباره امور فرهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با حضور طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، فرحناز مینایی‌پور، مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش، لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، حسین بابویی رئیس و نرگس تقی‌زاده نائب رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار شد.

حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این نشست گفت: «بیش از ٥٠٠٠ نفر ورزشکار و عوامل اجرایی مسابقات در تابستان ٩٨ در ٥ استان میزبان مسابقات و در ١١ رشته ورزشی در بخش دختران و پسران رقابت خواهند کرد.»

در ادامه جلسه طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک به نقش فدراسیون ورزش دانش آموزی و فعالیت‌های آن در همه ادوار گذشته و حال در توسعه ورزش دختران اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بر اهمیت امور فرهنگی و تربیتی در میادین ورزشی تاکید کرد.

فرحناز مینایی‌پورف مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش هم نقش و تاثیر فعالیت‌های ورزشی را در داشتن روحیه بانشاط دختران و حضور آن‌ها در فعالیت‌های اجتماعی موثر دانست و پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال دختران را با توجه به علاقه بیش از حد آن‌ها ارائه کرد. او در ادامه از اعزام تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان دختر به مسابفات جهانی کرواسی و کسب مدال برنز از سوی محلا محروقی به عنوان اولین بانوی مدال آور در سطح جهانی قدردانی کرد.

لیلا صوفی‌زاده، نائب رئیس فدراسیون فوتبال هم آمادگی این فدراسیون را برای همکاری در توسعه ورزش بانوان و برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال دانش‌آموزان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار