امام جمعه شهرقدس

امام جمعه شهرقدس: نیازی که امروز درجامعه و کشورمان داریم، روحیه‌ جهادی زمان بعداز جنگ است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرقدس گفت: اولین کاری که میتواند برای ما ایجاد برکت کند، درستکاری و تقوا است.

کد مطلب: ۹۲۱۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس: نیازی که امروز درجامعه و کشورمان داریم، روحیه‌ جهادی زمان بعداز جنگ است

حجت الاسلام جوکار، امام جمعه شهرقدس بیان کرد: خدایا بی‌نیازم کن و نگاهم را از مال و دست دیگران قطع کن و در اینجا برای شرط جلب روزی گفتیم که انسان باید در تلاش برای کسب روزی حلال باشد.

او افزود: آیا معنای برکت این است که هرکس بیشتر مال و اموال دارد برکت دارد،خیر ودر کتاب لغتی معتبر آمده که برکت به معنای سهل و آسانی زندگی است.

او گفت: اولین کاری که میتواند برای ما ایجاد برکت کند، درستکاری و تقوا است و خداوند میفرماید،اگر اینطور باشد درهای برکتمان را از آسمان و زمین برایتان باز میکنیم.

امام جمعه شهرقدس اظهار داشت: در بعضی از روایات نوشته‌اند زیارت قبر حضرت عبدالعظیم (ع)برابر با زیارت قبر حضرت سیدالشهدا (ع)است و دلیل این بزرگی داشتن تقوای الهی است و تقوا ترمز دستی میباشد که باعث میشود ما از ارتکاب گناه، خوددادری کنیم.

او با اشاره بر روز تشکیل جهاد سازندگی گفت: نیازی که امروز در جامعه و کشورمان داریم، روحیه‌ جهادی زمان بعداز جنگ است که باعث شد تخریب‌ها و آسیب های آن زمان ترمیم شود و بهبود یابد.

حجت الاسلام رضا جوکار گفت: مهم ترین اتفاق روز گذشته دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود@ کشوری که بعد از چهل سال انقلاب، برای اولین بار به گفتوگو رخ در رخ با ما پرداخته است.

او خاطر نشان کرد: نخست وزیر ژاپن در این دیدار گفت: من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به شما برسانم، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در جواب او گفت: من رئیس جمهور آمریکا را در حد پاسخ نمی‌بینم و پاسخی برای ایشان ندارم واین جواب رهبری باعث شد که نخست وزیر ژاپن، آن پاکت حامل نامه آمریکا را از روی میز بردارد و به زیر پایش بگذارد.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار