سخنگوی دولت: آن دسته از ردیف‌های بودجه که مرتبط با آموزش در کشور هستند، کم نخواهد شد

تهران (پانا) - علی ربیعی تاکید کرد که باوجود همه مشکلات بودجه‌ای، آن دسته از ردیف‌های بودجه که مرتبط با آموزش در کشور هستند، کم نخواهد شد. 

کد مطلب: ۹۲۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دولت: آن دسته از ردیف‌های بودجه که مرتبط با آموزش در کشور هستند، کم نخواهد شد

علی ربیعی در نشست هم اندیشی تشکل های فرهنگیان که بعدازظهر امروز در دفتر سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد گفت: کاهش گفت و گو در مدارس، خانواده ها و جامعه باعث آسیب رسانی به جامعه می شود و لازم است که این گفت و گوها شکل بگیرد.

او افزود: ۱۵ گروه گفت و گو در حوزه های اجتماعی تشکیل شده که با دستگاه های دولتی به گفت و گو می پردازند که این گروه ها را باید به صورت منسجم در آموزش و پرورش هم تشکیل داد.

سخنگوی دولت افزود: در دوره‌های وزرای قبلی آموزش‌وپرورش این گفت و گوها در سطح تشکل‌های فرهنگیان صورت گرفته است اما لازم است تا ابلاغی از طرف رئیس‌جمهور برای گفت و گو فرهنگیان با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها صورت گیرد.

ربیعی با اشاره به سخنرانی‌اش در جمع مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها افزود: فردی که قصد رضایت از زندگی را ترویج و آموزش می‌دهد، نیاز به رضایت درونی از خودش دارد و لازمه رعایت این اصل در نهاد تعلیم و تربیت کشور بسیار مهم است.

او با اشاره به مشکلاتی که برای دولت در حوزه‌های مختلف به وجود آمده است، گفت: باوجود همه مشکلات بودجه‌ای، آن دسته از ردیف‌های بودجه که مرتبط با آموزش در کشور هستند، کم نخواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: حضور مدیران یک‌نهاد در دستگاه دیگر باعث فشار به آن دستگاه می‌شود و اگر ببینیم مدیری این شرایط را لحاظ نمی‌کند، حتماً برخورد می‌کنیم و ایستادن در مقابل«ذی‌نفعان من غیر حق» یکی از ویژگی‌های یک مدیر خوب است.

او خطاب به تشکل های فرهنگیان گفت: مباحث مطرح‌شده در جلسه را کاملا یادداشت کرده‌ام و خدمت رئیس‌جمهور ارائه خواهم داد و با تداوم این جلسات می‌توان به نتایج مثبتی رسید.

نشست هم اندیشی تشکل های فرهنگیان امروز با حضور سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و تشکل های فرهنگیان؛ مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، سازمان معلمان ایران، کانون صنفی معلمان، کانون صنفی مدرسین دانشگاه فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار