حفظ روحیه انقلابی گری راهکار مقابله با تفکر تکفیری

ارومیه(پانا)-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، حفظ روحیه انقلابی گری و مقابله فرهنگی را عامل مهم در مقابله با تفکر استکباری و تکفیری دانست.

کد مطلب: ۹۲۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حفظ روحیه انقلابی گری راهکار مقابله با تفکر تکفیری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در مراسم هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع با اشاره به این که فرقه های نوظهور همه نشأت گرفته از تفکر انگلیسی و استکباری هستند، گفت: بیش از ۴۰ هزار سایت گروههای تکفیری در فضای مجازی عقاید اسلام ناب محمدی (ص) را تخریب می کنند.

حجت الاسلام سرایی افزود: حفظ روحیه انقلابی گری و مقابله فرهنگی عامل مهم در مقابله با تفکر استکباری و تکفیری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برای تبیین موضوع گام دوم انقلاب با حضور کارشناسان در برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و از سایر دستگاه‌های اجرایی خواست تا در این خصوص اقدامات محوری اجرا کنند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به این که در دوم اسفند امسال، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، گفت: شورای نگهبان طبق سال‌های گذشته با بی طرفی و قاطعیت کامل در انتخابات عمل خواهد کرد.

کریم نژاد افزود: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی ۴۴۴ نفر ثبت نام کردند که حدود ۶۰ نفر از این تعداد صلاحیتشان تایید نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار