در راستای پروژه مهر صورت پذیرفت:

آیین کلنگ زنی دبستان دو کلاسه روستای آب زمینو ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان(پانا) - کلنگ دبستان دو کلاسه خیرساز "زنده یاد دکتر عبدالمهدی انصاری" با حضور نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و هرمز در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نوسازی مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از مسئولین استان و شهرستان بندرعباس و خیرین و معتمدین روستای آب زمینو، در این روستای به زمین زده شد.

کد مطلب: ۹۱۹۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ زنی دبستان دو کلاسه روستای آب زمینو ناحیه یک بندرعباس

حسین هاشمی تختی، نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و هرمز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس، در این آیین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار روستای آب زمینو و نیز قدردانی تشکر از خیر‌ان مدرسه‌ساز و دهیار و معتمدان این روستا گفت: آنچه باعث تحقق این امر خیر و خداپسندانه شده است، نیت پاک مردم انقلابی و پاک‌طینت این روستاست که دل در گرو نظام و انقلاب نهاده‌اند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: کار ساخت این پروژه خیرساز، با جدیت و سرعت آغاز و ان‌شاءالله تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری خواهد رسید، تا دانش‌آموزان عزیز این روستا بتوانند در اول مهرماه در کلاس های درس این مدرسه حضور یابند و همچنین با توجه به قول مساعد معاونت راه و شهرسازی استان، مشکل جاده این روستا نیز همزمان با اتمام این پروژه حل خواهد شد.

هاشمی تختی در پایان از زحمات و همکاری های خوب مردم فهیم و خیرین نیک‌اندیش این روستا که در ساخت این پروژه مهمترین نقس را دارند تشکر و قدردانی کرد و لوح سپاسی به رسم یادبود به "میرشکاری" خیر روستای آب زمینو که قطعه‌ای از زمین شخصی خود را به منظور احداث این مدرسه اهدا کرده است ، تقدیم کرد.

مهندس احمدی، مدیر کل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان، هم در این مراسم گفت: در تکمیل این پروژه، اداره نوسازی و تجهیز مدارس هم با در نظر گرفتن مبلغی از محل اعتبارات ملی در سال 98 جهت دیوار کشی و محوطه‌سازی اقدام خواهد کرد.

روستای آب زمینو از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس در استان هرمزگان بوده که از جنوب به خورگو و از شمال به روستای آرنگان منتهی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار