هشت دوره حضور پهلوانان رشته زورخانه ای در جام مولای عرشیان

اصفهان (پانا) - رقابت های رشته پهلوانی و زورخانه ای با حضور بیش از 250 ورزشکار در زورخانه علی قلی آقا برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هشت دوره حضور پهلوانان رشته زورخانه ای در جام مولای عرشیان

مسابقات پهلوانی و زورخانه ای از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان در زورخانه علی قلی آقا برگزار شد.
این مسابقات طی چهار شب با حضور بیش از 250 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.
دبیر هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: هرسال با همت و همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مسابقات پهلوانی و زورخانه ای را برگزار می کنیم که امسال هشتمین دوره آن را به پایان رساندیم.
مسعود ملکی ادامه داد: بهار ورزش زورخانه ای، ماه مبارک رمضان است و حتی افرادی که اهل این ورزش نیستند هم برای تماشای این رشته به زورخانه می آیند که استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم.
وی گفت: ما هرسال چهره های جدید را در مسابقات جام مولای عرشیان مشاهده می کنیم که این امر می تواند رسالت معاونت ورزشی تفریحی شهرداری را نشان بدهد.
وی تصریح کرد: ما در طول سال به امر استعدادیابی می پردازیم، اما جام مولای عرشیان جزو مسابقات ثابت ما است که هرسال برگزار می شود و در آن استعدادیابی را انجام می دهیم.
ملکی افزود: خداراشکر با تعامل بسیار خوبی که با شهرداری و دیگر ارگان ها داریم توانستیم وضعیت خوبی را برای هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان تشکیل بدهیم. ما با این شرایط توانسته ایم چند سال پیاپی برترین هیأت کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار