18 هنرجوی برتر مرحله استانی جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش معرفی شدند

اراک (پانا)- با اتمام داوری مرحله استانی سیزدهمین جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش، 18 هنرجوی راه یافته به مرحله کشوری مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
18 هنرجوی برتر مرحله استانی جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش معرفی شدند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی از اعلام نتایج مرحله استانی سیزدهمین جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش خبر داد.

«مجتبی حیدری» با اعلام این خبر افزود: با عنایت به نقش موثر شاخه کاردانش در توسعه فرهنگ کار و ترویج مهارت های شغلی در بین دانش آموزان، به منظور تقویت بنیه علمی و کاربردی هنرجویان این شاخه و همچنین ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی و نیز ارج نهادن به ارزش های فرهنگی و هنری ایران اسلامی سیزدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره مطابق با تقویم زمانبندی، در 4 مرحله آموزشگاهی، منطقه ایی، استانی و کشور برگزار می شود.

حیدری تصریح کرد: سیزدهمین دوره جشنواره مهارتهای هنری هنرجویان شاخه کاردانش استان مرکزی در مرحله استانی در 6 گرایش پایه یازدهم و 5 گرایش پایه دوازدهم برگزار شد.

وی بیان داشت: در مرحله منطقه ایی این جشنواره، 105 اثر از هنرجویان کاردانش استان به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند که پس از انجام مراحل داوری، در مجموع 18 اثر از هنرجویان به عنوان نفرات برتر استان به مرحله کشوری معرفی گردید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: بعد از داوری مرحله اول کشوری، مرحله نهایی در تیر ماه به میزبانی استان قم برگزار می گردد.

حیدری یادآور شد: استان مرکزی تیرماه سال گذشته میزبان دوازدهمین جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش در مرحله کشور بود.

برای دریافت فایل نفرات برتر اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار