تقدیر و تشکر بطحایی از درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان در مسابقات جهانی کرواسی

تهران (پانا) -  وزیر آموزش و پرورش طی پیامی از درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان افتخار آفرین در عرصه مسابقات جهانی کرواسی تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تشکر بطحایی از درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان در مسابقات جهانی کرواسی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، به مناسبت درخش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان کشور در رقابت های جهانی کرواسی دکترسید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش طی پیامی ضمن تبریک از زحمات دانش آموزان و دست اندرکاران ورزش دانش اموزی تقدیر نمود.

در این پیام آمده است.

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با یاری خداوند متعال و با اهتمام دانش آموزان قهرمان درعرصه دو و میدانی ، شاهد کسب عناوین و افتخارات شایسته تیم دو و میدانی دانش آموزی در بخش دختران و پسران در آوردگاه جهانی کرواسی هستیم. ضمن عرض تبریک به مناسبت این افتخار آفرینی های ارزشمند بویژه کسب اولین مدال جهانی در رقابت های دو و میدانی دختران به ملت شریف ایران ، مربیان و معلمان ، از تلاش و اهتمام دانش آموزان قهرمان و مجموعهی دست اندرکاران ورزش دانش آموزی به ویژه معلمان تربیت بدنی و مربیان پر تلاش تیم دو و میدانی دانش آموزی تشکر و قدر دانی می نمایم.

امید است با استعانت از الطاف خداوند منان ، بار دیگر شاهد پیروزی و سربلندی دانش آموزان که سرمایه ها و آینده سازان ایران اسلامی هستند در عرصه های آسیائی و جهانی باشیم.

سید محمد بطحایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار