طی نامه‌ای صورت گرفت

عذرخواهی رسمی نماینده مبارکه از قربانی اسیدپاشی اصفهان

تهران (پانا) - زهرا سعیدی، نماینده نزدیک به اصولگرایان مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بعد از حاشیه‌های فراوان اظهاراتش خطاب به مرضیه ابراهیمی، یکی از قربانیان اسیدپاشی‌های سریالی پاییز 94 اصفهان، طی نامه‌ای به صورت رسمی عذرخواهی و توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی رسمی نماینده مبارکه از قربانی اسیدپاشی اصفهان

متن این نامه به شرح زیر است:

«به دنبال حضور جمعی از قربانیان اسید پاشی در نشست امروز مجلس شورای اسلامی، بنده هم همانند برخی نمایندگان خانه ملت از سر وظیفه برای دلجویی و ادامه پیگیری قبلی برای‌ شنیدن صدای این عزیزان در بین‌شان حاضر شدم اما حضور بنده و گفت‌وگو با یکی از این عزیزان حواشی‌ای ایجاد کرد که لازم می‌دانم توضیحاتی کوتاه ارائه دهم:

حضور بنده در آن جمع صرفاً برای شنیدن صدای آنها و استماع نظرات خودشان برای نطق موافق و ابراز همدردی و دلجویی با این عزیزان بود.

در حین گفت‌وگو، صحبتی کاملاً دوستانه و از سر شوخی و مزاح در آن جمع به عنوان یک نماینده خانم با یکی از خانم‌های آسیب دیده صورت گرفت که به گواه خود ایشان از سر مزاح بود. به گواه پزشک معالج این عزیز گرانقدر، بنده از مدت‌ها قبل پیگیر پرونده قربانیان اسیدپاشی استان اصفهان از جمله ایشان بودم و البته که به وظیفه‌ام عمل نموده‌ام و حتما باید بیشتر هم تلاش می‌کردم. آنچه در برخی رسانه‌ها درباره مرتکبین و مجرمین این حادثه مطرح شده کاملاًسوبرداشت بود و شاید اگر این دوستان رسانه‌ای از میزان حمایت‌های بنده از طرح مربوط به اسیدپاشی مطلع بودند و نیتم در گفتگو با عزیزان حاضر در صحن مجلس را می‌دانستند، شاید این تصورات برایشان پیش نمی‌آمد.

البته در این بین، علاوه بر قربانیان اصفهان از سیار مناطق کشور نیز عزیزانی در مجلس حضور داشتند و سؤال بنده در گفتگو به صورت کلی در مورد مرتکبین و معاونین وقوع جرم بوده و نه شخص خاصی؛ باید اعلام کنم که به عنوان خادم مردم استان اصفهان از مدت‌ها قبل، در جریان پرونده اسیدپاشی استان اصفهان بودم و اذعان پزشک معالج گواه این پیگیری است.

البته با یادآوری این نکته که بنده به عنوان نماینده مردم استان اصفهان و البته مردم ایران تمام تلاشم را برای احقاق حقوق ملت کرده و خواهم کرد، تأکید می‌کنم همچنان بدون واهمه مطالبات مردم عزیز اصفهان را پیگیری خواهم کرد.

در پایان سخن تاکید می‌کنم، مسائل مربوط به آسیب‌دیدگان و قربانیان اسیدپاشی را برحسب وظیفه پیگیری خواهم نمود و اعلام می‌کنم نظر به اینکه در پایان صحن علنی به دلیل برخی اخبار منتشر شده و شائبه‌های ایجاد شده تصور کردم خانم ابراهیمی از بنده دلخور شده است، به سراغ ایشان رفتم تا اگر ناخواسته سوتفاهمی ایجاد شده عذرخواهی نمایم و هم‌اکنون نیز ابایی از آن ندارم و اگر دلخوری برای این دختر عزیز کشورمان پیش آمده عذرخواهی میکنم اما باید عرض کنم پس از سؤال من از این دختر خوب و مقاوم اصفهان که مبادا از حرفم مکدر شده باشد با بزرگ منشی با اعلام اینکه ناراحت نیستم، اضافه کرد «من نیاز چندانی به حمایت ندارم و خودم حامی کسانی خواهم بود که شرایط آنها دشوارتر از من است» که این سخن این دختر عزیز اصفهانی بار مسئولیت من را به عنوان نماینده مردم بسیار سنگین‌تر کرد.»

جزئیات اتفاقات رخ داده در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی که با حضور 5 تن از قربانیان اسید پاشی برگزار شد را «اینجا» بخوانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار