بیش از ۷۷ میلیارد ریال از بدهی‌های بیمه سلامت پرداخت شد

کاشان ( پانا) - مدیر سرپرستی بیمه سلامت منطقه شمال استان اصفهان از پرداخت ۷۷ میلیارد تومان ۱۹۵ میلیون ریال از بدهی این سازمان به مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد این سازمان خبر داد

کد مطلب: ۹۱۵۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۷۷ میلیارد ریال از بدهی‌های بیمه سلامت پرداخت شد

مسلم آشوری در گفت و گو با پاناکاشان اظهار کرد: رقمی معادل ۲۳ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال مربوط به داروخانه ها و مراکز درمانی بخش خصوصی و ۳۲ میلیارد ریال مربوط به مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کاشان بوده است.

وی گفت: از مجموع بدهی های سازمان مبلغ ۲۱ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال نیز مربوط به بیمه سلامت روستاییان است که با مراکز طرف قرارداد تسویه حساب شده است.

وی افزود: مدیریت منابع و منطقی نمودن رفتارها یکی از مهمترین اولویت های سازمان بیمه سلامت با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهره مندی بیمه شدگان از خدمات با کیفیت همراه بارعایت تکریم و جلب اعتماد عمومی خدمت گیرنده و خدمت دهنده است.

وی تصریح کرد: پرداخت موسسات دولتی و دانشگاهی درتمام بخشهای بستری ،داروخا نه، پاراکلینیک و پزشکان تا پایان آذر ماه 97 و همچنین 35 درصد از مطالبات دی ماه نیز پرداخت شده است .

آشوری گفت: پرداخت مطالبات بخش خصوصی نیز مطالبات داروخانه ها تا پایان آبان ، بستری تا پایان مهرماه و پاراکلینک و پزشکان تا پایان شهریور 97 پرداخت شده است .

به گزارش پانا، بیمه سلامت سرپرستی منطقه شمال استان اصفهان، طرف قرار داد با 505 موسسه دولتی و خصوص در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل و نطنز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار