تاسیس سازمان دانش آموزی

پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۱۴۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمان

در متن پیام تبریک هاشم برآوردی آمده است: بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد و سازمان دانش آموزی که تشکیلاتی تربیتی - اجتماعی برای آماده کردن دانش آموزان جهت حضور درعرصه های مختلف زندگی و پذیرش مسوولیت در آینده ای نه چندان دور است، نقش مهمی در این زمینه می تواند داشته باشد.

سازمان دانش آموزی تشکیلاتی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی را پیدا کنند و به فردی مسوولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

هر عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی باید در حفظ روحیه و هویت تشکیلاتی بکوشد و به مواد و مفاد هویت تشکیلاتی ایمان و اعتقاد داشته باشد و آن را با تمام وجود در زندگی فردی و اجتماعی بکار گیرد و التزام عملی به جز ء جزء مواد و مفاد روحیه تشکیلاتی داشته باشد.
زمینه سازی تعلیم و تربیت برای کسب فضائل اخلاقی و کمالات انسانی ، توانمند کردن اعضا برای باهم زندگی کردن و بهتر زندگی کردن در طبیعت و تقویت قابلیت های فردی و گروهی اهداف کلی سازمان دانش آموزی را تشکیل می دهد.

اکنون در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های تمامی مربیان پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند ، این روز را به مربیان و دانش آموزان عزیز عضو تشکلات ، خبرگزاری پانا ، مجلس دانش آموزی ، مجامع اعضاء و مربیان و همه زحمت کشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم ضمن استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ، شاهد حضور پویا ی این تشکل بزرگ دانش آموزی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار